SUNFLOWER - JANUARI/FEBRUARI uitgerekend(e moeders)

Hallo!
Ik opende net een nieuw topic; februari 2010 uitgerekend? Maar ik had weer niet goed gekeken!
Ik zal me ff voorstellen;
Ben Chantal en 31 jaar oud. Ik heb al een dochter van net 4 jaar....Helaas heb ik in november een missed abortion gehad en heb ik met pillen de vrucht moeten uitdrijven....Ben nu dus best wel bang, maar natuurlijk ook blij! Heb eigenlijk 2 dagen te vroeg getest, omdat ik niet kon wachten! En er verscheen een heel licht streepie!!!!
Ik hoop dat ik ook kan gaan genieten en met jullie verhalen kan delen, want gezien de vorige ervaring wacht ik zeker met vertellen aan anderen!!!
Tot spreeks
Chantal

Hallo meiden,

Ik wil me hier ook graag aansluiten.
Ik ben 26 jaar en 6 jaar samen met mijn vriend. Gister hebben we de test gedaan en we zijn zwanger!! Ik ben door de pil heen zwanger geworden dus we waren een beetje in shock, maar het is zeer gewenst.
Op 18 juni hebben we een termijn echo, maar als het goed is ben ik op 06-02-2010 uitgerekend.
Leuk om hier met jullie te kletsen.
Groetjes Bien

Hoi Bien; nou gefeliciteerd meid, wat een leuke verrassing!
Ik heb vandaag nogmaals een test gedaan en ik kan er niet om heen; het is echt!!!!!!!!!!!!!Ben superblij, maar hoop dat die 1e weken snel achter de rug zijn gezien mijn verleden!

gr
Chan

Hee Ladies!!!

Van harte gefeliciteerd allemaal!!!! Wat een achtbaan ben ik persoonlijk in beland zeg! Sjeetjemineetje! Ik ben blij, ik ben bang, ik ben hoopvol, ik zit in een dip! Wat een lastige weken zijn die eerste paar zeg; blijdschap wisselt af met bezorgdheid. Hart in Aktie kijken betekende vanavond 1 groot tranendal... heb de TV maar gauw op wat anders gezet. Zie er uit als een wasbeer met die non

Ben ik misselijk en heb ik buikpijn word ik bang; voel ik niets dan denk ik dat het over is...   dus kortom; om GEK van te worden...

en ik blijf mezelf maar inprenten dat "het komt zoals het komt".... dat je niets kunt beinvloeden door je overmatig druk te maken... maar goed, aard van het beestje zullen we maar zeggen!

Maar goed, verder gaat het uitstekend... hahahahaha... Hoe gaat het met jullie dames?

Groetjes en vele knuffels voor allemaal!!!
Sunny

sorry.... er moest dus staan; ik zie eruit als een wasbeer met geen waterproof mascara... haha...

tja... drukte ff te snel op de verkeerde knop!!!

Groetjes
Sunny

Hoi Sunflower!

Begrijp jouw gevoelens ook. Ik heb een dochtertje van 4 en in nov vorig jaar heb ik een miskraam gehad.....Ben dus ook wel bang, maar hoop op het beste!
Ben zo blij......Ik probeer er echt van te gaan genieten. Het is immers bij ons de laatste keer dat ik het mee ga maken(we willen er 2).
Hebben jullie ook wat zeurende kramp af en toe in de onderbuik? Ben nu ook heel moe en ik sta voor de klas en moet nog 6 superdrukke weken volmaken! Dat wordt afzien, maar goed!

gr
Chan  

Hallo meiden,
Ik heb nog niet echt vervelende klachten... ben alleen ontzettend moe en heb heel veel honger. S'ochtends een beetje raar gevoel in mijn maag maar nog niet echt misselijk..
En verder inderdaad vreselijk onzeker. Gelukkig hebben we 18 juni de eerste echo...
x Bien

hallo meiden,

ik wil me bij jullie toevoegen
ik ben bianca een heb al een dochtertje van 16 maanden  
en nu ben ik  5.4 week zwanger en ben rond 30 jan uitgerekend
ik heb nog geen afspraak voor verloskundige of echo waar ik zit kan ik pas terecht rond 8a9 weken en termijn echo rond 12 weken dus moet nog even geduld hebben.

gr bianca

Terug
Bovenaan