SUNFLOWER - JANUARI/FEBRUARI uitgerekend(e moeders)

quote: 19bianca84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2009 15:09:41'));

hallo meiden,

ik wil me bij jullie toevoegen
ik ben bianca een heb al een dochtertje van 16 maanden  
en nu ben ik  5.4 week zwanger en ben rond 30 jan uitgerekend
ik heb nog geen afspraak voor verloskundige of echo waar ik zit kan ik pas terecht rond 8a9 weken en termijn echo rond 12 weken dus moet nog even geduld hebben.
verder heb ik weinig klachten alleen het gevoel of de menstuatie er aan kan komen

gr bianca

Hey meiden,
Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? Ik ben pas 5 weken maar heb er ontzettende last van. Is dit normaal? Ik heb  het normaal nooit.
Herkennen jullie dit?
Gr Bien

Hoi Bien,,

Heb niet echt last van brandend maagzuur. Wel als ik buk heb ik het gevoel dat er 'iets omhoog komt'....ook een soort zuuraanval.

Ik heb momenteel erg veel last van een zeurende kramp....

Zou dit nu nog een innesteling kunnen zijn? Hoe lang kan zoiets duren....maakt me behoorlijk onzeker gezien mijn verleden...

X
Chan

Hoi Bien,

ik heb ook last van af en toe een vleug zuur wat omhoog komt; normaal ook nooit last van... echt vies! Zal er wel bij horen.... nu trouwens weer wat minder...

En Chan; ik heb ook veel last van m'n buik. Geen echte pijn te noemen maar meer zeurend; zo'n constant ongesteldheidsgevoel... wordt je zo lekker rustig van.. haha.. ik had het met m'n vorige zwangerschap zo erg dat ik in het zhuis ben belandt voor allerlei onderzoeken maar ze hebben nooit iets kunnen vinden. Ik was ook heel bang dat ik weer zulke buikpijnen zou krijgen maar ik denk dat de boel al flink "opgerekt" is geweest... en dat het daardoor nu minder is... toendertijd vroeg ik het vaak aan vriendinnen en niemand had er ooit last van gehad en dat maakte me heel onzeker; nu weet ik gewoon, beetje buikpijn kan erbij horen... ga nog steeds uit van positief bericht volgende week bij de gyneacoloog...

Gister satesaus bij het eten gehad en dat was grandioos verkeerd gevallen ( en zo dom, ik weet dat van mezelf dat ik daar zo slecht op kan reageren!!!); vanmorgen met gigabuikkrampen op de WC en tegelijkertijd zat m'n echtgenoot met een bak onder m'n hoofd... leuke vakantie voor hem zo... ;-)) maar goed, nu gaat het weer! Vandaag was voor het eerst dat ik zo moest overgeven.... hoe gaat het met jullie?

Liefs,
Sunny

Hoi meiden,

Sinds afgelopen woensdag weten we dat ik zwanger ben van nummer 2 (onze dochter is net 2 geworden)! Een dikke vet streep op de test! Jippie a jééé!!!

Ik ben ook al echt wat misselijk en eet en snoep stukke minder. Dat heb ik bij onze eerste dus helemaal niet gehad!?!? Dat wordt nog wat...

Wanneer gaan jullie het de omgeving vertellen?  We hebben daar nog niet echt een idee over? Het is natuurlijk een persoonlijke keuze, maar hoe gaan jullie daarom?

Wat een spannende tijd weer zeg!!

X Suus

Hallo allemaal,
Jullie van harte gefeliciteerd met de prille zwangerschappen.
Ik wil me ook graag aansluiten. Ik ben onderhand de oudste denk ik. Ik ben 37 jaar en zwanger van de 4e. Ik heb 2 zoontjes van 6 en 5   en een dochtertje van bijna 2 jaar.
Ondanks mijn misselijkheid, heb ik een chips-tick in deze zwangerschap (voorgaande zwangerschappen bestonden uit verslaving in de vorm van friet met mayo, chocola en vruchtjes op siroop)
Ik ben uitgerekend ergens eind januari.
Ik mag over 2 weken een echo laten maken, dus spannend!
Groetjes, Mam_van_3

Ik heb een leuke topic geopend, maar heb eigenlijk aan alle andere (nieuwe)  dames niet verteld wie IK ben....Dus:

Ik heet Rijn, 24 jaar en mama van een dochter van 8 maanden en nu 6 weken zwanger van onze tweede beebie. Getrouwd met een superlieve man. Ik werk op een sportschool en heb als eerste beroep theater maken, producties van Joop vd Ende spelen.

Wij hebben nog niemand in onze familie iets verteld, alleen 2 goede vriendinnetjes. Ik voel me goed. Heb nergens, maar dan ook ECHT nergens last van. Ik ben er nog helemaal niet zo heel erg mee bezig en vergeet het eigenlijk steeds. Ik ben ook behoorlijk druk om er steeds bij stil te staan. De vorige zwangerschap was er ook een om door een ringetje te halen, dus hopelijk blijft het zo goed gaan. 8 juli de eerste afspraak in het verloskundig centrum....Dan ben ik 10 weken.  

Succes meiden!

Toedeloe!

Rijn

Wij hebben het onze ouders en broers en zussen meteen verteld... Anderen vertellen we het pas als we een goede echo hebben gehad. Wij hebben namelijk in december 2008 een miskraam gehad en ik wil dus echt eerst weten dat het goed zit.
Voor ons is het wel lastig aangezien we 1,5 in traject zaten en hormonen hebben gehad. Er zijn dus mensen in onze omgeving die daar van weten en dus zal het ze best snel opvallen aangezien ik nu natuurlijk geen alcohol meer drink. We mijden dus een beetje de feestjes. Gelukkig gaan we vrijdag 2 weken op vakntie en heb ik 2 dagen na terugkomst de echo. Als die dan goed is (ben dan 9 weken) dan gaan we het vertellen.

Blijf het nu ook moeilijk vinden om al echt te genieten van de zwangerschap. Ben eigenlijk alleen maar bang dat het weer misgaat. Wij waren met alle behandelingen in het ziekenhuis gestopt en volgens het ziekenhuis zou dit betekenen dat we geen tweede kindje meer zouden krijgen. Het is voor ons dus nog heel onwerkelijk dat we nu zwanger zijn.

X Robin

Terug
Bovenaan