Susanne, 25, kinderwens

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier dus zal me eerst maar even voorstellen!
Ik ben Susanne, ben bijna 25 jaar, woon sinds bijna een jaar samen met m'n vriend en zijn al 8 en half jaar samen.

Ben sinds 6 weken gestopt met de pil maar ben helaas nog niet ongesteld geworden, heb soms wel het gevoel dat het er aan zit te komen maar er gebeurt dus niets....
Wil wel eerst mn eerste menstruatie afwachten voordat we echt gaan 'beginnen' zeg maar....
Hoop hier mn ervaringen te delen met 'lotgenoten'!

Groetjes Susanne

Haha ik snapte daaar ook niets van! Spannend he voor het eggie gaan! Wij zijn ook net begonnen. NOD is inderdaad de dag dat je normaal gesproken ongi zou moeten worden.
Jij weet die dag nog niet omdat je nog geen regelmatige cyclus hebt. Heel veel succes ermee hoop dat het snel raak is!

Liefs Miep

Hey Miep!

Bedankt voor je reactie! Voelde me errug dom hoor dat ik dat niet wist....
Jij dus ook net bezig? Hoe lang heeft hij bij jou geduurd voordat je eerste menstruatie kwam?

Groetjes Susanne

hallo

als eerste welkom
nod betekende niet ongi dag
en tweede ronde is dus als de eerste keer niet is gelukt
succes er me.
even over me zelf wij gaan voor het eerste hummeltje en is onze ereste ronde.

groetjes

Hey Kruimeltje,

Ow dat is zeker iets zelf bedachts dan?! Ik dacht dat het een of andere medische term was! Haha!
Dus je niet ongi dag.... Dus eigenlijk de dag dat je ongesteld moest worden....
Bij mij dan dus 2 weken geleden, heb ik het zo goed, of snap ik het dan nog steeds niet...
De tweede ronde is als wel ongesteld word en niet zwanger bent?

Leuk jullie ook bezig met eerste baby, wij ook de eerste!
Hoe oud zijn jullie (Miep en kruimeltje)?

Groetjes Susanne

Hee Susanne!

Anne hier, ook 25 jaar , 8,5 jaar samen met vriendje en nu ook bezig voor de eerste!
Welkom op het forum!

Wilde nog ff reageren op die rondes.. Je gaat dus elke keer naar een volgende ronde als je volgens je cyclus weer ongesteld wordt.. En dus niet zwanger bent idd..
Wij zitten nu in de 15e ronde, dus bij ons duurt het ff.. Maar we gaan vol goede moed verder!!

Succes en hoop dat het je snel lukt!
Liefs Anne!

Hee Suus,
Ik ben ook 25 en ben  9 jaar samen met mijn vriend en wij zijn ook bezig met onze eerste. Ik zit nog in mijn eerste ronde, maar volgens mij wordt het niets deze maand. Maar weer een maandje afwachten dus....
Spannend he!

Terug
Bovenaan