Susanne, 25, kinderwens

Hoi Anne en MG,

Wat toevallig, jullie ook allebei 25 en ongeveer evenlang een relatie!
Hey heb nog een vraagje, ook voor de rest, ben wel even benieuwd naar jullie reacties!

Hebben jullie al enig idee hoeveel kinderen jullie willen?

Zoals ik er nu over denk zeg ik ik houd het bij een, maar krijg hier niet veel positieve reacties op.....
Het lijkt mij veel makkelijker met alles en het is ook een stuk goedkoper....
Ik ken genoeg mensen die zelf enig kind zijn en die dit niet als eenzaam hebben ervaren of erg verwend zijn.....

Mijn vriend wil het liefst een heel groot gezin, maar ik zie dat echt niet zitten, hij weet ook dat ik het tot nu toe bij 1 wil houden...
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken!

Groetjes susanne

Hallo Allemaal,

Ook ik ben helemaal gloedje nieuw hier en zal me eerst eens voorstellen.

Hanneke, 26 en woon samen.

Ben hier verzeild geraakt omdat ik een mega kinderwens heb, en nu 5 dagen overtijd ben, terwijl ik de pil slik....   Heb wel beetje zeurderig gevoel maar heb geen idee wat ik ermee aanmoet...

Iemand ervaring mee??

Hanneke

Hoi Hanneke,

Allereerst welkom hier,

Heb je al een test gedaan? Misschien zit jij nu bij die 1 % die wel zwanger raakt terwijl ze aan de pil is?
Waarom slik je de pil nog? Is je partner er nog niet aan toe? (Als t te persoonlijk is, moet je het zeggen hoor.... )

Groetjes Susanne

hoi suus,
hoop dat je snel ongi wordt,dan kan je snel gaan klussen voor het echie
ik ben mirella 26jaar,ruim 6 en een half jaar jamen,waarvan 2 en een half jaar samen
wonend.we zitten nu in ronde 4 ben eergister weer ongi geworden na precies 28 dagen.
hoop dat we allemaal snel zwanger worden,ik werk in een drogisterij en zie daar elke dag wel een aantal dikke buiken,hopen dat we over een paar maanden ook zo lopen.
groetjes mirella

Hoi Suus,

We hebben afgesproken dat we het vanaf januari gaan proberen.... Dus vandaar dat ik nog aan de pil ben. Meende vanmorgen helaas dat ik wat bloed verloor, dus vrees dat het einde oefening is.
Heb de laatste tijd wel vaker dat het een paar dagen op zich laat wachten in mijn stopweek, dat is de ook de reden  dat ik nog geen test had gehaald.

T rare is dat ik me er inmiddels bij had neergelegd dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn en het eigenlijk helmaal prima vond.... En dat nu dit...

Hanneke

Ja kan me voorstellen dat het dan een beetje tegenvalt als je toch ongesteld blijkt te zijn.....
Ik zit er nog steeds op te wachten, ben sinds 6 of 7 weken gestopt nu, maar nog niet ongesteld geworden helaas...

Groetjes Suus

Ja in een drogisterij kom je vast behoorlijk wat dikke buiken tegen!
Ik werk in een supermarkt en in het dorp is op dit moment een heuse baby boom aan de gang volgens mij! Allemaal zwangeren of vrouwen met babies@

Betrap me er zelfs al op dat ik kijk naar de kinderwagens en maxi cosy's enzo naar wat ik zelf leuk vind!!

Groetjes Suus

Hoi Susanne,
Ik zou graag twee of drie kinderen willen hebben. Mijn vriend wil er graag twee, dus daar moeten we dan later nog maar over 'vechten'.
Ik werd trouwens dertig dagen na het stoppen met de pil weer ongesteld, daarna zaten er weer 30 dagen tussen en toen 60 dagen en vandaag zit er weer 30 dagen tussen, dus verwacht eigenlijk weer ongi te worden nu, de buikkrampen heb ik al wel. Ik hoor verschillende berichten over wanneer mensen weer ongesteld worden na het stoppen met de pil. Mijn huisarts zei toen dat ik het moest melden als het langer dan drie maanden zou duren.
Veel succes!

Terug
Bovenaan