Susanne, 25, kinderwens

Hm als het langer dan 3 maanden duurt, dus beter ff contact opnemen met de huisarts.... hoop toch niet dat het zo lang gaat duren hoor.....
Heb wel al 2 weken het gevoel dat het er aan komt, steeds buikkrampen, hoofdpijn enzo maar het komt maar niet!

Mijn vriend wil het liefst een heleboel kinderen, maakt hem niet uit hoeveel! Maar ik wil er zoals ik er nu over denk maar 1.....Moeten we het dus ook nog over eens worden!

Morgen gaan we een beetje 'oefenen', de dochter van mn schoonzus komt een nachtje logeren vanacht en morgen gaan we naar de dierentuin! Gezellig!

Liefs, Susanne

he susanne

ik ken je van "voor het eggie in mei"  .   ik wou daar al een brichtje voor je achterlaten met de vraag of je al ongi was geworden.   maar hier heb ik het antwoord al gevonden.
ik denk dat je idd ff moet afwachten want het is niet niks voor je lichaam om ineens geen pil meer te hebben die regelmaat brengt.     en als je dan na een hele tijd denkt, "zo nu zit ik in mijn eigen ritme",dan kan het ineens toch weer onregelmatig worden.     Heb ik ook gehad. ik ben  nu 15 maanden van de pil af en nog snap ik geen hout van mijn cyclus.
ik ben ook nog steeds niet ongesteld.   zit nu op 5 weken en 1 dag.     ik weet ook echt niet wat ik moet doen.....ik heb 2 x   een cyclus van 7 weken gehad, dus ja alles is nog mogelijk.       we hebben afgelopen maand nog niet voor het eggie gedaan, maar we hebben vaak zat "geoefend", zal maar zeggen.  
dus we zitten allebei te wachten op de ongi   ( ik ook , wil liever daarna beginnen)
succes   x saskia

Hey Sas,

Nou ik ben vanmiddag ongesteld geworden hoor!! Anderhalve week te laat, valt nog best wel mee geloof ik..... Jij al wat??
Maar we kunnen na mijn menstruatie toch al voor het eggie gaan toch? Had begrepen dat het het beste was om je eerste menstuatie af te wachten.... Als ik moet wachten op een regelmatige cyclus moet ik denk ik heel lang wachten.....
Liefs Susanne

he suus

wat ontzettend fijn voor je...kun je eindelijk aan de slag.
nee ik zou ook niet wachten tot je regelmaat hebt..heeft toch geen zin . is alleen maar handig om snel zwanger te kunnen raken en dan nog moet je mazzel hebben.   dus ik zou zeggen op goed geluk toch!!!???
ik helaas nog helemaal niks.   ik heb vanmiddag bij t boodschappen doen maar alvast 2 testen gekocht.   ik heb ze in de toekomst toch nodig.  
ik heb besloten om tot volgend weekend te wachten (dan is het 6 weken) en dan doe ik een test, dan ben ik iig van die onrust af.   Je weet eigenlijk dat het niet is maar toch ben je ermee bezig.
ik heb 2 x een cyclus van 7 weken gehad dus kan best weer zo zijn...we zien maar.
ik voel me alleen echt niet lekker in mijn vel. dat had ik toen ook...die hormonen hé.   ik baal er ook zo van dat ik niet op mijn eigen lichaam kan vertrouwen. en nu net wanneer we de beslissing hebben genomen.
ik ben iig erg blij voor je en zal voor jullie duimen.    

gr sas

Hm mijn lichaam laat me geloof ik ook een beetje in de steek.....
Was gister middag ongesteld geworden dacht ik, maar heb sinds toen eigenlijk nauwelijks nog bloedverlies gehad.... normaal heb ik altijd een paar heftige begindagen zeg maar maar nu... ik weet het niet!
Ja die testen ga je als het goed is wel nodig zijn kun je ze net zo goed vast mee nemen he/!
Maar weet jij toevallig welke je het beste kunt gebruiken, ik moet er binnenkort ook maar 1 ophalen!
Succes!
Susanne

he suus

wat raar dat bloedverlies! het is net of het expres gebeurd hé, net nu we bijna kunnen beginnen!!!   ons geduld 'die we niet hebben' word echt op de proef gesteld.
ik weet niet goed welke test goed is.   ik had hiervoor van clear blue   , die zijn wel duidelijk af te lezen. maar nu heb ik gewoon eigen merk van etos. scheelt toch een paar centen en volgens mij is het toch wel duidelijk als je echt zwanger bent.  
mijn vriendin haalde die ook altijd (toen ze zelf bezig was) en die was er tevreden over
ben trouwen nog niet ongi. mijn borsten zijn wel gevoelig (denk ik) of misschen denk ik dat maar.   ik heb steeds een vage buikpijn, niet echt ongi-pijn maar weet niet goed wat wel dan.     toch denk ik niet dat ik zwanger ben.....dus wacht maar af
hou me op de hoogte hoe het met je gaat, vind ik wel leuk

gr sas

Hey Sas,

Nou ik ben wel ongesteld geloof ik, al is het maar een heel klein beetje, maar poeh ik heb wel weer flink last van mn onderrug en m'n heupen!
Tja een test is een test denk ik toch..... ze zullen toch allemaal het zelfde doen neem ik aan....

Nog even een vraag, want je kunt hier tijdens het reageren niet teruglezen.... wanneer was jij gestopt met de pil? is dit nou ook jouw eerste ongi na het stoppen?

Ik hou je op de hoogte, jij ook?
Suus

he suus

ja soms weet je niet meer wie nou wat heeft geschreven..
ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil...omdat ik er graag vanaf wou (slikte het al te lang naar mijn idee)   en we hebben afgelopen april besloten om zwanger te willen worden.     dus het is niet mijn eerste ongi na het stoppen ,maar ze worden wel steeds onregelmatiger.     in het begin zat ik steeds op 4 a 5 weken maar sinds afgelopen november heb ik pieken van 7 weken.......
zal nog wat worden straks.   als ik dan ook zo onregelmatig blijf denk ik elke maand dat ik zwanger ben....stressvol!!!
jij had een vraag over teunisbloem,,   je kunt met  google ook heel veel vinden.
ik zou het ook wel willen proberen maar durf niet goed.  
ik hou je natuurlijk op de hoogte als je dat leuk vind....ik vind het fijn om met iemand te praten.   heb jij het verteld aan iemand?

Terug
Bovenaan