sweety...een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi Sweety,

Ik heb gisteren een clear-blue test gedaan...jij zegt dat die wel betrouwbaar is??
Ik had in het ovale venstertje een streep en in hetandere ook een streep (alleen in het ene een horizontale streep en in het andere een verticale...is dit gek of hoort dat zo??)
De test is trouwens nog altijd hetzelfde,ik heb hem bewaard en er staat ook bij de beschrijving dat als je niet zwanger bent het eerste streepje weg gaat...dus ik snap er ook niks van....

Ik zou het liefst morgen weer testen maar ik zal maar verstandig zijn en nog maar een paar dagen wachten...de duivels
zullen toch wel komen......

Dankjewel!!
Liefs,swinnie

Lieve Swinnie..

Wat ik nu ga zeggen zul je vast niet leuk vinden..

Maar als je in t grote vakje n horizontale streep had en in t kleine (t controlevak) n verticale dan ben je niet zwanger...vind t vreselijk voor je en vraag me af waar je hebt gelezen dat je bij die uitslag zwanger bent..maar bij de CB moet in t grote (ik meen vierkante) venster n plus komen...als er geen verticale streep komt, ben je dus niet zwanger.,,,

Sterkte!

Knuf

Sorry ik heet geen Sweety, maar vond toch dat je recht had op duidelijkheid....

Sterkte meid!

Hoi Swinnie,

Ik ben dan wel geen Sweety, maar heb het wel even voor je nagekeken.

Er zijn verschillende tests van CB, zag ie er zo uit?:

Pregnant
If there is a clear blue line in the square window you are pregnant.

Not Pregnant
If there is no blue line in the square window, you are not pregnant.

Dat denk ik niet want je had het over een verticale en een horizontale streep, die komen voor bij een andere van CB, maar dan zou je in het ene (linker) venster een plus moeten krijgen als je zwanger bent en in het kleine ruitvormige venster (rechts) een verticale controlelijn krijgen. Kan daar nog geen plaatje van vinden.

Welke test heb je gedaan??

hee meissie,

Ik bedoelde de digitale test van clear blue, daarin komt meteen heel goed zwanger of niet zwanger in beeld te staan. mischien heb je dan zekerheid, met degene die jij hebt gedaan heb ik geen ervaring. ik heb een test bij de apotheek gehaald en dan moet je een staafje rechtop in een test zetten en dan krijg je binnen 3 min. de uitslag. geen streep is niet zwanger en wel een streep is zwanger. ook duidelijk.

Ik hoop dat het meer zekerheid voor je brengt hoor want dit is natuurlijk niks!!

veel sterkte en laat nog wat weten??

liefs sweety

Die andere heb ik  ook gevonden, maar die is erg onduidelijk:

Hoi,

In de beschrijving van CB staat:Als u zwanger bent,ziet u een paars-roze lijn in het ovale controlevenster en een paars-roze lijn in het vierkante testvenster....dus er staat niks van een kruis...dat dacht ik eerst ook,maar op het figuur zie je ook in elk venster een streep,allleen alletwee vertikaal,en ik had een horizontaal en de ander verticaal...zal het dat dan zijn???

Tammygirl, die is duidelijk hoor...want als je er op klikt krijg je hem vergroot...

Ik hoop voor je swinnie dat je niet deze hebt gebruikt...maar is dit niet de enige waar je n horizontaal streepje kan krijgen??

Of heeft CB zoveel verschillende testen..?

Terug
Bovenaan