sweety...een vraagje

hihihih ja idd tammy die bedoelde ik....bloos....ik gooi ook altijd links en rechts door elkaar he...blonttttttttt   sorry....zwanger he, dan krijg je dit soort dingen..hihihih bedankt voor de correctie...

Hee Swinnie, betekent dit nu dat je echt de test fout beoordeeld hebt??? Dat zou ik wel heel erg sneu voor je vinden...

Knuff

Tammy

P.S. Dit is wel  het snelst groeiend topic ooit volgens mij

Ik had gisteren al mijn twijfels,maar het staat ook echt niet goed beschreven in de gebruiksaanwijzing...of ben ik zo dom??
Het ovale venster heeft een horizontale streep en het kleine ruitje een verticale....och hou ook maar op ik ben gewoon niet zwanger!!!
Ik schaam me nu wel een beetje..
Pfffff,volgende keer durf ik helemaal niet meer te testen!

Dankjewel alweeer voor jullie steun.
Sluit deze topic maar,dan hoef ik me ook niet meer te schamen...haha

Liefs,Swinnie

OHHHH,jullie geloven het niet maar ik ben echt een super-oen!!!

Ik vind net het doosje nog van de test en op de achterkant van het doosje staat inderdaad dat je in het ovale venster een kruisje moet krijgen!!

Nou dat staat dus niet zo in de beschrijving,maar wat voel ik me nu echt DOM!!!

Durf me hier voorlopig niet meer te laten zien!

Liefs,Swinnie

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 21:05:25'));

OHHHH,jullie geloven het niet maar ik ben echt een super-oen!!!

Ik vind net het doosje nog van de test en op de achterkant van het doosje staat inderdaad dat je in het ovale venster een kruisje moet krijgen!!

Nou dat staat dus niet zo in de beschrijving,maar wat voel ik me nu echt DOM!!!

Durf me hier voorlopig niet meer te laten zien!

Liefs,Swinnie

Swinnie,

Maakt niet uit,kan gebeuren. komt misschien door de zenuwen...
Het zou mij ook kunnen overkomen...

groetjes babytje

ow swinnie toch....wat ontzettend balen voor je meid!!! die stomme onduidelijke testen ook!!grrrrrrrrr....volgende keer clear  blue kopen hoor!!! kun je je niet vergissen he...

en je hoeft je echt niet te schamen hoor meid!! vind het veel vervelender voor jou!! blijf lekker hier hoor en nergens naar toe gaan hoor!!!niemand zal je dit kwalijk nemen joh!!!

veel sterkte en succes hoor!!! toi toi voor de volgende ronde...

liefs sweety

Terug
Bovenaan