Sweety!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hè waaaat!!!!!!!!!!!!!! Lees ik het goed in een ander berichtje dat je een licht streepje hebt????????????? OOOOOOoooooohhhhhhhhh Ik zit nu in sneltreinvaart extra te duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauwie~!!!!!!!!!!!

Kus, Tess

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spannenddddddddddddddd

zit te sjaken hieroooooooo pffffffffffffffff
hahahahah weet nie zo goed wat ik nu moet doen...

Nou ik wel hoor!!!!!!!!!!!! Ik zit hier te dansen op mijn stoel!!!!!!!!!!!! Spannendndndndndndndndn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh meisje is het het raak?
Ik hoop het voor de goede zaak
Wat zou het super zijn
Wat gaaf en oh wat fijn!!!!

achhhhhhhhhh wat lief tess!!! ik hoiop het ook mzo..ben steeds naar die test aan het kijken joh...weet echt nie wat ik nu moet doen hiihihihh heb vriendje al gebelt maar neemt nie op boehoeeeeeeeeee....zit echt te trilen hier joh en typ steeds verkeerd hahahahah denk jij dat het raak is????? durf niet zo te hopen ...

hey sweety,
wat goed zeg dat zal die op je nod en daarna echt wel donkerder worden want een possi test is echt niet zomaar nega.
me man zei net van volgends mij zit er weer wat in je buik je hebt de laatste dagen weer van die vagen buien had ik in mijn eerste zwangerschap ook en hij ziet het aan mijn borsten heb namelijk weer pigment rond mijn tepels en mijn tepels zijn weer wat groter en daar had hij het de vorige keer aan gezien ik hoooop het zo dat ik over een week een posi test heb!!!
ik ga zeker voor je duimen dat je test over 2 dagen donkerder is
xxxx
sabrine

dank je sabrine!! Ik hoop het ook zo... morgen test ik gewoon weer...

ik hoop dat het voor jou ook raak is, ben ook hu7meurig hoor!! en heel erg ongi gevoel.. dus ik hoop dat het echt zo is..!!!!!

xxxxxxxxxxx

Och meisjelief ik begrijp het helemaal. Stel dat het zo is...!!! Maar stel dat het niet.... Het is een vaag streepje en dat kan er toch alleen maar komen als..... Ik probeer me ook een beetje in te houden, want ik wil je niet helemaal blij en enthousiast maken als het straks niet zo is.... (Hé vriendje van Sweety - neem nou es op man!!!!!)
Wanneer heb je getest? Eerder vandaag heb ik volgens mij ook gezien hier maar was er nog niks?
En wat maakt het uit wat je van gekkigheid rammelt op je toetstenbord! Als ik het echt niet meer kan lezen typ ik gewoon een rijmpje terug ofzo!!!

hahahahaa tess!! ja ik denk ook dat een vaag streepje er alleen maar komt als er echt iets is toch?? ik heb gewoon DA test gedaan, maar die zijn wel heel betrouwbaar toch??? Ik heb zojuist ook pas getest idd om kwart voor 4 hahahaha eerder durfde ik nie...geen ochtend urine dus ik dacht het zal wel niet...maar zelfs nu geeft hij nog steeds een vaage roze lijn aan hahahahahahahahaha yesssssssss jippieeeeeeeeeeee

maar ben wel bang hoor!

Terug
Bovenaan