Sweety!!!!!!!!!!!

hihihiih tess dat hyeb je goed gezien..maar het was ook beetje onopvallend bedoelt want het was een topic van iemand anders die graag antwoord wilde, dan ga ik nie van de daken schreeuwen van johhh halloooooo ik denk dat ik zwanger ben toch??

aanstaande mama hahahahha klinkt erg goed zeg!!   ja haal maar gauw zon test dan weet je hetzelker of je vandaag je ei hebt he.. zorgen dat je 4 uur nie drinkt en dan plassen over het staafje...als het goed is geeft tie dan lachend gezichtje aan.. duimduim meid! en bedankt voor je lieve medeleven Jij bent eigenlijk de eerste die het weet hahahahah xxxxxxxxxxxx

Bedankt voor de tip Sweety! Ik ga gewoon testen voor het slapen gaan (lees klussen!!!!). (Hihihihi raar dat er mensen zijn die nu precies weten wat wij doen vanavond...)

En ik ben zeer vereerd de eerste te zijn die het weet!!!  Laat je morgen even weten hoe de tweede test is gegaan??? (als je die nog gaat doen dan). Dan lees ik het morgen!!!
Hé meissie, hele fijne avond (zal wel lukken toch?) en probeer niet te lang wakker te liggen van de opwinding van vanmiddag! Zie je morgen!

Zo, en nu op naar de winkel!

Kus,
Tess

HHHHHeèèèèèèèè Sweeettyyyyyyy!!!!!!!!!!!!

wat lees ik allemaal???? jij ben zwanger!!!!! geweldig!!!! suuper wat heerlijk voor je!!!!!!!wat zal je blij zijn!!!! ik met je hoor!!!! kussssssssssss !!!emmie...

een kindje
klein kindje,
ons kindje!!!!

heeeeeeeeeeeeeeeee emmieeeeeeee

ja ikke heeeel blij maar ook beetje bang hoor!! morgen naar de dokter, dan is het v oor mij pas echt he. nu nog een beetje onwerkelijk! bang dat het een verkeerde test is ofzo ( zal wel niet hij geeft toch echt een streepje aan) maar toch onzeker he..

ik hoop dat het bij jou ook zo is emmie!! hoe voel je je???

kussssssssss

Hee Sweety,
Ben even aan het bijlezen en wat lees ik: Het is RAAK!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!
Wat heerlijk meis, geniet er lekker van!!!
 Vergeet niet met de glitters te strooien he!!!
Knuffffffffffffffffffffffff

heee deez

bedankt hoor!! ik strooi me suf naar iedereen he...blijf ik voorlopig hier wel ff doen he...strooiiiiiiiiiii strooiiiiiiiiiiiiiii

hoop dat het je snel gegunt is...

knuffelssss

He meis,
Ik doe mijn portie even in een potje, zit nog niet in de vruchtbare dagen haha.
Het is jou van harte gegund hoor!!!!!!!!!!!! En geniet vooral he!!!!!!!!

Terug
Bovenaan