SYGE meiden 2

Nee dat klopt, heb haar ook al een poosje niet gezien hier.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 11:43:32'));

Is het hetzelfde werk als wat je nu doet? Als hij je gelijk een vaste baan wil geven kun je erover nadenken toch? En als je het fijner om daar te werken..

nee niet hetzelfde... op de versafdeling bij super de boer in ommen... maar het maakte haar niet uit dat ik geen ervaring had omdat mn zusje zo'n goede is zou ik dat ook we zijn zij ze haha! en de bedrijfsleider die nu daar zit heb ik in coevorden mee gewerkt dus die kent mij ook....
maar ja ik wil vastigheid.... stel dat ik volgende maand zwanger ben en dna/???

Nee dan kun je beter blijven waar je zit, als je zwanger wordt. Is dichterbij en vast werk.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 11:53:42'));

Nee dan kun je beter blijven waar je zit, als je zwanger wordt. Is dichterbij en vast werk.

tja lastig hoor.... t lijkt me wel heel leuk, maar ja ommen is wel een eindje rijden en op versafdeling moet je om 7 uur al beginnen.... errug vroeg....
wanneer gingen jullie nou precies testen? ben t even kwijt.... nu nog 5 dagen?

Als ik jou was zou ik ook blijven waar je zit. Is dichterbij en je hebt vastigheid dat moet je bij die ander toch altijd weer afwachten. Als je straks een kindje hebt is het ook wel fijn als je niet zover van huis zit.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 11:57:10'));

Als ik jou was zou ik ook blijven waar je zit. Is dichterbij en je hebt vastigheid dat moet je bij die ander toch altijd weer afwachten. Als je straks een kindje hebt is het ook wel fijn als je niet zover van huis zit.

tja jullie hebben ook gelijk, maar op mn huidige werk is de spanning en uitdaging er voor mij behoorlijk uit.... en tja als ik straks een kindje heb ga ik toch minder werken dus dan moet ik dat maar voor lief nemen denk ik.... lastig hoor!

Op de 21e donderdag, wanneer mijn ongi niet is gekomen,dan ben ik een dag overtijd en Gerrie is dan, als haar ongi niet is gekomen, 2 dagen overtijd.
Haha  ik kan het haast niet af wachten, ik hoop het zo!

Ja ik ben het met Evelien eens, als je een kindje hebt is het niet fijn om verder weg te werken. En als je dan ook nog eerder beginnen moet, is lastig als je een kindje hebt waarbij je er s'nachts al uit moet...  

Terug
Bovenaan