SYGE meiden 2

Spannend hoor, volgende week weet je dus of je zwanger bent, ik hoop het echt! Ik ga voor je duimen!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 12:01:13'));

Op de 21e donderdag, wanneer mijn ongi niet is gekomen,dan ben ik een dag overtijd en Gerrie is dan, als haar ongi niet is gekomen, 2 dagen overtijd.
Haha  ik kan het haast niet af wachten, ik hoop het zo!

Ja ik ben het met Evelien eens, als je een kindje hebt is het niet fijn om verder weg te werken. En als je dan ook nog eerder beginnen moet, is lastig als je een kindje hebt waarbij je er s'nachts al uit moet...  

ja dat is ook zo..... jullie hebben gelijk... maar ja verstand en gevoel gaan bij mij niet altijd samen haha!
dus volgende week donderdag is test dag!!!!
oooh ik was vanochtend al om 8 uur klaarwakker.... onze overburen hebben klussers in huis en die zagen buiten... wat een kabaal maken die mannen zeg, schreeuwen en doen....

Ja ik hoop het ook echt hoor! Anders gaan we gewoon weer naar ronde 9, dan is  het dan ook  niet anders. Maar ik hoop het wel heel veeeeeel. Haha.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 12:11:13'));

Ja ik hoop het ook echt hoor! Anders gaan we gewoon weer naar ronde 9, dan is  het dan ook  niet anders. Maar ik hoop het wel heel veeeeeel. Haha.

ik hoop het ook, want heb dan wel zin in gebak hahahah!

moet je vandaag tot  5 of tot 6? en morgen ook weer?
evelien jij dan? ben jij op je werk of thuis?

Ik ben tot 17.00 uur op mijn werk

Daarna even boodschappen doen. Even alles halen voor de hele week. Vanavond verjaardag. Ik ga ff eten jullie eetse en tot vanmiddag!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 12:16:45'));

Ik ben tot 17.00 uur op mijn werk

Daarna even boodschappen doen. Even alles halen voor de hele week. Vanavond verjaardag. Ik ga ff eten jullie eetse en tot vanmiddag!

oke eet smakelijk en tot straks!!
ik ga zo ook maar eens even proberen wat te eten!

Vervelend he als er zoveel lawaai is in de buurt. Bij ons was het vannacht heel rumoerig op het industrieterrein waar wij tijdelijk wonen. Zitten best veel fabrieken en naast ons ook, steeds auto's pratende mensen. Is ook een reden dat ik slecht heb geslapen hoor! Ze hebben onze grasmaaier al uit de schuur gestolen, dus als ik s'nacht mensen hoor praten, staan mijn nekharen overeind! Haha

Ik moet tot 17.00 en morgen van 10.00 tot 17.00!!!!
Nou ja het is niet anders! ik heb al een broodje gegeten net tussen door even.
Ja Suus goed eten hoor! Knap je van op!

Terug
Bovenaan