SYGE meiden 3

Ik blijf vanavond lekker thuis, Richard's ouders komen op visite, even over de vakantie praten. Ik ben ook al op de fiets naar mijn werk dus ga morgen weer sporten. Wanneer is je NOD, Suus?

Lekker zeg lagagne, ik wil bij jou eten!!! Wij eten spinasie, blehh. Ries wilde het graag eten dus ja..ik moet hem ook tevreden houden he? haha!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 15:26:02'));

Ik blijf vanavond lekker thuis, Richard's ouders komen op visite, even over de vakantie praten. Ik ben ook al op de fiets naar mijn werk dus ga morgen weer sporten. Wanneer is je NOD, Suus?

Mijn NOD is ergens tussen 1 en 6 augustus! Hangt een beetje van mn cyclus af..... maar denk eerder rond 1 augustus want heb mn ei al gevoeld!

Ben ik nu weer de eerste met NOD? geloof het wel he/!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 15:26:53'));

Lekker zeg lagagne, ik wil bij jou eten!!! Wij eten spinasie, blehh. Ries wilde het graag eten dus ja..ik moet hem ook tevreden houden he? haha!

Ooooh spinazie vind ik heerlijk, maar dat eten wij nooit, want Marco lust het niet!!
Ga jij hier eten, en eet ik bij jullie !!! Iedereen blij!!

Ja doen we! haha! Jij houd zeker wel van Hollandse pot?
Ik denk dat jij inderdaad de eerste bent net je NOD, hoop echt voor je dat het deze ronde raak is hoor.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 15:48:21'));

Ja doen we! haha! Jij houd zeker wel van Hollandse pot?
Ik denk dat jij inderdaad de eerste bent net je NOD, hoop echt voor je dat het deze ronde raak is hoor.

Haha nee houd juist helemaal niet zo van hollandse pot, zijn maar een paar dingen die ik lekker vind, waarvan spinazie er 1 is!
Denk niet dat het deze ronde al raak is hoor.... is nog maar ronde 3.... zou wel heel snel zijn....
Heb trouwens bericht gekregen van UWV, heb wel recht op uitkering, heb de eerste week van juli al betaald gekregen, viel me niets tegen eigenlijk...! Dus krijg nog 2 weken betaald en dan niet meer, want heb weer werk!

Lekker zeg, dat is toch mooi meegenomen!

Ik hou  ook niet van Hollandse pot. Geef mij maar pasta en rijst en lasagne, veel lekkerder.

Zou wel leuk zijn als het de 3 de ronde al raak is. Bij Gerrie was het helemaal snel raak. Echt lekker is dat als je dat hebt. Ik hoop dat het bij mij ook een keer raak is hoor. Nou ja, sommige zijn al zolang bezig dan valt het bij mij nog wel mee. En het gemmidelde is toch anderhalf jaar? Nou dan zit ik nog niet eens op de helft.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 16:09:45'));

Lekker zeg, dat is toch mooi meegenomen!

Ik hou  ook niet van Hollandse pot. Geef mij maar pasta en rijst en lasagne, veel lekkerder.

Zou wel leuk zijn als het de 3 de ronde al raak is. Bij Gerrie was het helemaal snel raak. Echt lekker is dat als je dat hebt. Ik hoop dat het bij mij ook een keer raak is hoor. Nou ja, sommige zijn al zolang bezig dan valt het bij mij nog wel mee. En het gemmidelde is toch anderhalf jaar? Nou dan zit ik nog niet eens op de helft.

Moet zeggen dat ik er de eerste ronde veel te veel mee bezig was en dat het klussen moest zeg maar.... nu ben ik veel relaxter en heb ik zoiets van we zien wel.... heb ook echt in mn hoofd gehouden dat het nog wel een jaar kan duren en daar heb ik ook wel vrede mee, tuurlijk zou ik het liefst nu een dikke buik hebben, maar ja dat gaat niet!! hebben afgelopen dagen ook niet geklust omdat het moest.... als we geen zin hadden, hadden we geen zin en andersom... toevallig hadden we wel allebei zin... haha!
welke ronde ga jij nu in dan?? ronde 7?

Terug
Bovenaan