Hey Suus jammer dat ik er niet was vandaag! Ik hoop wel dat mijn internet binnenkort er weer is. Wat leuk zeg je tuinset!!! Zijn de vlonders en tuinhuisje nu klaar? Leuk als je tuin gezellig wordt dan kun je lekker barbequen met mooi weer! Mmjammie!!
Het gat waar ons huis komt is echt diep en groot joh! Zit nu ook al vol met regenwater! Haha, we moeten dan straks ook nog uit pompen. Waarschijnlijk hoeft er niet die heipalen in, want het vaste lijkt niet zo diep tezitten. We moeten nog definitieve uitslag krijgen, maar lijkt gunstig
Hey Gerrie vervelend voor je dat je ontslag hebt! Hoop dat je snel iets weer vind hoor. Ben blij dat je wurmpje er nog zit hoor, dat is schrikken als je een bloeding hebt! Ppff!
Hey nadia, wat jammer zeg, nu ben je nog niks verder en weet je nog niks meer. We weten niet precies wanneer we klaar zijn met het bouwen van ons huis. We doen alles in eigen beheer zeg maar zonder aannemer. We doen ook alles rustig zodat we achteraf geen spijt krijgen dat we iets overhaast gedaan hebben.
Hey Evelien ........nog maar 2 dagen!! Dan begint jouw vakantie he? Het weer lijkt hier beter te worden, dus hopen maar dat het droog blijft als je in groningen gaat camperen!
Liefs Yvonne