SYGE meiden 3

jA, RONDE 7, GAAT ECHT HARD! Ik ben er nu ook minder mee bezig. Ik ga nog even wat werk afmaken en dan ga ik lekker naar huis. Ik ben hier morgen wel  weer even.
Fijne avond en eet smakelijk!

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 16:27:46'));

jA, RONDE 7, GAAT ECHT HARD! Ik ben er nu ook minder mee bezig. Ik ga nog even wat werk afmaken en dan ga ik lekker naar huis. Ik ben hier morgen wel  weer even.
Fijne avond en eet smakelijk!

Liefs Evelien

oke werkze nog even en jullie ook eet smakelijk haha!
ben er morgen overdag niet, moet weer werken haha! misschien morgenavond als ik niet te moe ben! anders tot volgende keer!
doei!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 16:33:30'));

dankje! Jij werkse morgen!

Doei!

komt helemaal goed denk ik hoor!
daaaag!!!

Hey Gerrie, dit gebeurt echt nog veel meer dan je denkt.... weet je dat ik ook twijfel of wij niet nog even moeten wachten omdat ik nog maar net begonnen ben.... ik heb namelijk ook een jaarcontract....
Yvonne had me net overtuigd om er toch voor te gaan, voor hetzelfde weet gaat het lang duren.... maar nu ik weer zo jou verhaal hoor, twijfel ik weer!
En inderdaad een nieuwe baan zoeken terwijl je zwanger bent is ook moeilijk.....

Hey Suus, het maakt niet uit hoe zo'n contract je hebt, maar wie je bazen zijn. Als je na een jaar weer een jaarcontract dan ben je nog niks opgeschoten. Zelfs als je een vast contract hebt kunnen ze nog wel van je af als ze willen.  In het leven is niks vast, dus als je ergens voor wilt gaan moet je het gewoon doen.

meiden, lukte vandaag echt niet om te komen. Ga nu slapen, want Ray moest onverwacht op vrachtauto vannacht en we hebben weer weinig slaap gehad. Nu ff weer inhalen die slaap. jullie hebben heel wat afgekletst zeg vandaag.

Liefs yvonne

Hey Suus jammer dat ik er niet was vandaag! Ik hoop wel dat mijn internet binnenkort er weer is. Wat leuk zeg je tuinset!!! Zijn de vlonders en tuinhuisje nu klaar? Leuk als je tuin gezellig wordt dan kun je lekker barbequen met mooi weer! Mmjammie!!
Het gat waar ons huis komt is echt diep en groot joh! Zit nu ook al vol met regenwater! Haha, we moeten dan straks ook nog uit pompen. Waarschijnlijk hoeft er niet die heipalen in, want het vaste lijkt niet zo diep tezitten. We moeten nog definitieve uitslag krijgen, maar lijkt gunstig

Hey Gerrie vervelend voor je dat je ontslag hebt! Hoop dat je snel iets weer vind hoor. Ben blij dat je wurmpje er nog zit hoor, dat is schrikken als je een bloeding hebt! Ppff!

Hey nadia, wat jammer zeg, nu ben je nog niks verder en weet je nog niks meer. We weten niet precies wanneer we klaar zijn met het bouwen van ons huis. We doen alles in eigen beheer zeg maar zonder aannemer. We doen  ook alles  rustig zodat we achteraf geen spijt krijgen dat we iets overhaast gedaan hebben.

Hey Evelien ........nog maar 2 dagen!! Dan begint jouw vakantie he? Het weer lijkt hier beter te worden, dus hopen maar dat het droog blijft als je in groningen gaat camperen!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan