quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 18:39:09&apos

);
Hallo meiden,
Volgens mij ben ik hier de enige bijna! Is er helemaal niemand meer geweest vandaag!
Nou Ray hoeft vannacht en morgennacht niet meer zelf te rijden!!!!!!!!!! Joeppiiieee!!!!
Er heeft zich een oud-werknemer gemeld en die wou wel rijden! Nou als dat niet als geroepen kwam!
Nou dat betekend wel de zaak open zaterdag, maar dat is minder erg dan een gebroken nachtrust!
Suus ben je vanavond aan het beitsen? Het wordt heerlijk barbequeweer he zaterdag!
Leuk man! En heb je Marco vanmorgen nog een extra slaapuurtje gegund? Haha!
Ik weet ook niet waar Gerrie en Evelien zijn, misschien dat Evelien op vakantie is?
Liefs
ZO he,het is hier errug rustig geweest vandaag zie ik!
Gerrie en Evelien, waar zijn jullie??????
Wat super lief van die oud werknemer om dat aan te bieden zeg! Kan Ray mooi een beetje uit rusten..... maar dus wel morgen in de winkel staan... nou ja zoals je zegt, jullie kunnen in ieder geval slapen!
Nee was niet aant beitsen, was even de stad in met mn zusje heb nog een paar nieuwe kleren gekocht...... Nu heeeel even achter de pc en zo op de bank tv kijken.... OOoooh het was vandaag zo druk, ik heb geen voeten meer over joh!
Ja hoor, heb Marco vanmorgen niet eerder wakker gemaakt... snap nog steeds niet hoe ik dat heb gedaan hoor...
Dit weekend word erg mooi weer inderdaad, vooral zondag, maar dan ben ik de hele dag weg... misschien inderdaad zaterdag avond bbqen!
Oja ik geloof dat de RD onderweg zijn hier.... had vanmorgen en vanmiddag een heel klein beetje licht roze bij het afvegen ( lekker smakelijk he....) en heel in de verte geloof ik ook een beetje krampjes te voelen... dus als het nu even doorzet heb ik een mooie regelmatige cyclus!
Nou weet niet of je er nog bent, maar anders tot snel!