SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 20:47:26'));

Hey Suus!!!!!!!!

hey hey!
ben er weer hoor!

Hallo Suus,

Nee het was geen grapje en ik heb het net even voorgelegd hier en we gaan inderdaad de winkel dicht doen. Is dan echt te gek hoor wanneer we die ook nog open hadden moeten doen! Zijn nog net geen robots! Haha! Gelukkig maar want we hebben zaterdagavond een feestje.(bleh, geen eens zin in joh)!

Wat goed zeg, ik hoop dat jullie het afkrijgen voordat jullie met vakantie gaan! Wat een werk he om alles eerst te beitsen voordat ie in elkaar moet. Maar dan hebben jullie het in een keer goed gedaan!

Oh oh nou ik hoop het toch niet dat je ongi komt! Haha ach ja en anders de volgende ronde maar hoor! Maar ze zeiden dat als je er niet zo veel mee bezig bent dat het dan sneller raak is!

Nou dan nog maar even flink beitsen des te sneller is het af en kunnen jullie met een lekker voldaan gevoel op vakantie!!! Joepie!!

Liefs Yvonne

Wat goed!! Dus zaterdag kunnen jullie mooi even bijkomen dan! Gelukkig maar hoor!
We hebben nu geen zin meer om te beitsen, morgen avond na het eten maar weer verder hoor! ZOmeteen weer lekker vroeg op bed!
Ik heb blijkbaar vanochtend iets heel doms gedaan joh, weet er zelf niets meer van hoor!
Marco moet er sochtends een half uur eerder uit dan mij en ik zet dan altijd de wekker voor hem en roep hem dan. Nou blijkbaar heb ik hem vanmorgen al om half 5 geroepen dat hij eruit moest en toen is hij er dus ook uitgegaan! Hij had niet op de klok gekeken hoe laat het was.... gaat de wakker later af en wil ik Marco wakker maken,ligt ie niet meer in bed! Ik schrok me rot! Ben naar beneden gegaan en daar zat meneer achter de computer, vraag ik hem, waarom was jij zo vroeg op? Nou omdat ik hem dus wakker gemaakt heb hhaahah! Heb blijkbaar gedroomd ofzo! Stom he! Ik herinner mij er helemaal niets meer van joh!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 21:26:02'));

Ben er weer, ik dacht dat jij weg was joh

haha ja ik was ook even weg, maar we hadden geen zin meer, dus ben ik er even weer!

Hahaha wat een goeie grap  zeg! Zielig voor Marco hoor! We hebben hier wel even gelachen hoor!

Ach heb je ook gelijk in morgen is er weer een dag! Lekker zeg zo vroeg naar bed!

Ja maar we moeten nog wel op de vrachtauto vrijdag op zaterdagnacht. Dan ben je ook goed van de leg. Ik vind het dan wel leuk om mee te gaan en dan zijn we ook sneller, want weet al hoe het werkt allemaal, dus help ik Ray mee met in-en uitladen.
Dan gaan we meestal daarna een poosje weer slapen.

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 21:32:12'));

Hahaha wat een goeie grap  zeg! Zielig voor Marco hoor! We hebben hier wel even gelachen hoor!

Ach heb je ook gelijk in morgen is er weer een dag! Lekker zeg zo vroeg naar bed!

Ja maar we moeten nog wel op de vrachtauto vrijdag op zaterdagnacht. Dan ben je ook goed van de leg. Ik vind het dan wel leuk om mee te gaan en dan zijn we ook sneller, want weet al hoe het werkt allemaal, dus help ik Ray mee met in-en uitladen.
Dan gaan we meestal daarna een poosje weer slapen.

Liefs Yvonne

Ja dan was het anders ook geen doen geweest als jullie dan ook nog de hele dag in de winkel moesten staan!
Ja wat een stomme actie van mij he/! En ik weet er ook gewoon helemaal niets meer van, heel raar!

Maar ik ga er nu dan toch wel vandoor want ga lekker naar mn bedje toe, heb t koud, kruip lekker onder de dekens en ga slapen! Morgen weer een drukke dag voor de boeg!
Nou zorg dat jullie wel genoeg slapen he de komende dagen!

Tot snel!

Terug
Bovenaan