Symptomen ongesteld en of zwanger

Uit eigen ervaring.. ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Het leek gewoon te mooi om waar te zijn. Toch had ik een paar dingetjes die het me wel af lieten vragen. Constant gekke boertjes, ijs en ijskoud hebben (vooral de voeten) en zeurende krampen. Puistjes ook trouwens.
Over het algemeen heb ik al deze symptomen als ik ongesteld ga worden. Alleen de boertjes waren vreemd, net zoals het zo koud hebben. Toch een knaller test in mijn handen! Helaas is dit een miskraam geworden. 
Mijn doel van dit verhaal is dat symptomen vaak op een naderende menstruatie lijken bij mensen, maar daarnaast verschilt het ook per persoon..
Ik hoop voor je dat je eind deze week een mooie test in handen hebt! Heel erg veel succes met het wachten nog, het is je gegund. 

Hey Dadaja, 
Al nieuws? Vandaag de NOD? Ik hoop voor je van niet!!
Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben, al zou ik dit volgens mijn berekeningen nog niet moeten kunnen merken (nod is pas 3 juni).. opgeblazen gevoel, rommelende darmen en ook het gevoel dat mijn borsten zijn gegroeid en gevoeliger zijn. Ik had dit gevoel 2 weken geleden toen ik zwanger was ook (miskraam op 5,5 week).. Maar dat kan ook komen omdat ik er zo op gefocusseerd ben, of wellicht heb ik gewoon iets aan Mn maag/darmen..
Dit is wel echt om gek van te worden hoor!! 

Groeten M

Hè M, ik ben bang dat ik toch ongesteld ga worden. Echt heel bizar.. want ik had gisteren ineens weer doorzichtig slijm.. En ging het zoeken toen leek het een beginnende zwangerschap symptoom.. Maar vandaag voelde ik even van binnen, en toen had ik lichte roze afscheiding op mn vinger :-(( 

Jij dus wel symptomen? Ga je een test doen? 

Hi, hoop dat het een innestelingsbloeding is!
miskraam was heel treurig. Ik wist het net 1 week maar voelde me helemaal euforisch!! En daarna was het dus voorbij. Wel een grote klap. En nu dus een beetje obsessief aan het hopen dat t weer raak is!
mijn ovulatie had ik berekend midden in mijn buitenlandse congres, maar ik weet dus niet precies wanneer het is gesprongen omdat de thermometer ook wat van slag was ( was eerder vorige week ook 3 dagen hoog..). Heel bizar allemaal. Vandaag wel een vroege test gedaan en die was negatief. Maar dat zegt op deze termijn ook niets.. 
heb jij al een vroege test geprobeerd?

Jeetje wat enorm verdrietig zeg!! ? Wel knap dat je de draad weer oppakt ❤️ en dat komt vast goed, want je kan in ieder geval zwanger raken en ik vind dat wel een heel mooi idee.. toch? 
Hier geen vroege test.. ik wacht mrgn af of de bloeding doorzet.. Ben wel enorm teleurgesteld, en merk dat het deze keer weer erg is. Dit is ronde 6/7 ?

Ja, ik had zelf helemaal nog niet verwacht om zwanger te zijn. Mijn eerste gedachte toen ik niet ongesteld werd was ook dat Mn cyclus van de WAP was ?. En toen heb ik mezelf echt moeten vertellen dat zwangerschap toch echt de hoofdoorzaak is van verlate menstruatie?. 
Maar goed, nu denk ik dus dat het een soort schijnzwangerschap is. We zullen zien!! Sterkte met afwachten! Geduld opbrengen is zo lastig!! 

Terug
Bovenaan