Symptomen ongesteld en of zwanger

Bo-Belle & mttm
Ik heb echt iets heel vaags.. eigenlijk sinds gisteren bruine afscheiding. Vandaag brak niks door. Vanavond beetje bloed, maar nog niet écht ongesteld.. als het morgen niet doorbreekt ga ik maandag toch maar even testen.. dit heb ik nog niet eerder gehad. Mn tepels blijven mega gevoelig ook! Vandaag wel koppijn dus dacht het komt dus echt vandaag.. ik snap niks meer van mijn lijf ?

Kan het zijn dat je een latere eisprong hebt gehad en dat je dus een innestelingsbloeding hebt gehad? Ik heb dit zelf nooit gehad, maar hoor op dit forum wel eens dat vrouwen dit hebben. En dan is het meestal ook roze of bruinachtig. Het kan ook gewoon een latere innesteling zijn ipv een latere eisprong. Misschien dan toch nog een paar dagen wachten met testen, want meestal duurt het dan nog even voor je test positief is! Succes ;)

Oh toch nog even spannend dus! Ik hoop het heel erg voor je!
Zelf heb ik wel 1x gehad dat ik ook overtijd was en mijn cyclus ineens heel langzaam doorkwam, echt verspreid over een dag of 4. Terwijl ik normaal begin met last van m'n darmen en dan knetterhard ongesteld ben ineens. 
Hoop natuurlijk niet dat het bij jou zo is! Maar dat je gewoon wat verliest door het innestelen. Ik duim nog steeds ;) 

JamieJW: Dat hoopte ik ook.. Helaas, toch doorgebroken.. 
Bo-Belle volgens mij zijn wij hetzelfde ? Alles wat jij verteld herken ik mezelf in..
Ik ben vannacht ongesteld geworden, zó beroerd als wat en nu is het heel erg.. Helaas, weer door naar de volgende ronde ❤️ hoe is het met jou? 

Hè wat balen djadja :(
Wel grappig dat we qua cyclus op elkaar lijken! Iedereen is zo verschillend wat dat betreft. En ik ken verder ook niemand bij wie het zo gekoppeld is aan de darmen haha.

Wat jammer DjaDja. Echt stom hoe dat kan gaan he. En dan gaan je over alles nadenken en duurt het nog langer voordat je ongesteld wordt. Echt balen! Helaas herken ik jou verhaal ook. Ooit hoop ik te zeggen: oh maar nu weet ik wat ze bedoelen. Dat andere was in vergelijking niets met dit. 
Ik heb wel zoiets als het dan toch niet raak is, dan laat dat bloed maar komen. Kunnen we weer sneller door. Maar het blijft natuurlijk rot.

Terug
Bovenaan