Omdat ik het erg fijn vind om te kunnen lezen wat andere mensen meemaken, hier ook mijn lijstje voor deze ronde:
Maandag 3/8 eisprong
1 t/m 3 dpo niks noemenswaardig
4 dpo lage rugpijn, hoofdpijn en zeer opgeblazen gevoel
5 dpo lage rugpijn, opgeblazen gevoel, acne
6 dpo niks noemenswaardig behalve acne
7 dpo af en toe wat steken in onderbuik
8 dpo enorme emotionele bui, geirriteerd, druk op onderbuik en gevoel dat menstruatie ieder moment door kan komen, acne (heel herkenbaar van mijn eerdere PMS buien)
9 dpo pijnlijke borsten, tepels voelen geïrriteerd
Luteale fase van waarschijnlijk gemiddeld maar 8/9 dagen dus verwacht ms ieder moment. Enige wat wel echt anders is deze keer; ik heb IBS en dan vooral (tmi sorry) de diarree variant. De laatste week heb ik het andere uiterste en ben ik flink geconstipeerd. Ik blijf hopen dat ik toch niet ongesteld word en het deze keer raak is!
Maandag 3/8 eisprong
1 t/m 3 dpo niks noemenswaardig
4 dpo lage rugpijn, hoofdpijn en zeer opgeblazen gevoel
5 dpo lage rugpijn, opgeblazen gevoel, acne
6 dpo niks noemenswaardig behalve acne
7 dpo af en toe wat steken in onderbuik
8 dpo enorme emotionele bui, geirriteerd, druk op onderbuik en gevoel dat menstruatie ieder moment door kan komen, acne (heel herkenbaar van mijn eerdere PMS buien)
9 dpo pijnlijke borsten, tepels voelen geïrriteerd
Luteale fase van waarschijnlijk gemiddeld maar 8/9 dagen dus verwacht ms ieder moment. Enige wat wel echt anders is deze keer; ik heb IBS en dan vooral (tmi sorry) de diarree variant. De laatste week heb ik het andere uiterste en ben ik flink geconstipeerd. Ik blijf hopen dat ik toch niet ongesteld word en het deze keer raak is!