Symptomen per DPO

Omdat ik het erg fijn vind om te kunnen lezen wat andere mensen meemaken, hier ook mijn lijstje voor deze ronde:
Maandag 3/8 eisprong
1 t/m 3 dpo niks noemenswaardig
4 dpo lage rugpijn, hoofdpijn en zeer opgeblazen gevoel 
5 dpo lage rugpijn, opgeblazen gevoel, acne
6 dpo niks noemenswaardig behalve acne
7 dpo af en toe wat steken in onderbuik 
8 dpo enorme emotionele bui, geirriteerd, druk op onderbuik en gevoel dat menstruatie ieder moment door kan komen, acne (heel herkenbaar van mijn eerdere PMS buien)
9 dpo pijnlijke borsten, tepels voelen geïrriteerd 
Luteale fase van waarschijnlijk gemiddeld maar 8/9 dagen dus verwacht ms ieder moment. Enige wat wel echt anders is deze keer; ik heb IBS en dan vooral (tmi sorry) de diarree variant. De laatste week heb ik het andere uiterste en ben ik flink geconstipeerd. Ik blijf hopen dat ik toch niet ongesteld word en het deze keer raak is!
 
Even een update; vandaag komt normaal gesproken mijn menstruatie aanzetten, heb vanochtend toch eigenwijs een test gedaan (sensitest extra gevoelig) en die werd bijna witter dan voor ik er ook maar iets mee had gedaan dus helaas... 
Op naar de volgende ronde.
 
Ik heb veel gehad aan dit topic door herkenbaarheid. Vandaar ook mijn lijstje (1e cyclus na stoppen pil), echter niet op dagen maar wellicht heeft iemand er wel wat aan.
2 juli ontrekkingsbloeding na stoppen pil.
25  juli positieve ovulatietest 
26 juli positieve ovulatietest 
Periode na ovulatie:
Enorm pijnlijke tepels, dagen lang. Lichte steekjes in onderbuik en wat lage rugpijn. Enorme hormoonschommelingen. 
10 dpo wat zeurderige buikpijn, verdween gauw weer.
11 dpo negatieve test. In de loop van de dag wat meer zeurderige buikpijn en wat lage rugpijn. In de avond wat bloedverlies bij vegen.
12 dpo (8 aug ) Negatieve test/start menstruatie. Enorme krampen, gevoel van weeën. Niet kunnen opvangen (bleef lopen en wiegen met de heupen als een pinguïn. en tot 4 maal toe bijna flauw gevallen en flinke onderrugpijn. (Dit nog nooit gehad in alle jaren menstruatie) Alles icm wat flinker bloedverlies. 2 paracetamol genomen, warme douche op de buik. Na een periode van 4 uur ging het weer. Dagen daarna gewoon normale menstruatieklachten gehad. 
Inmiddels in nieuwe cyclus, dag 10. Ovulatietest begonnen en lijkt een licht streepje te geven. Hopelijk loopt hij op. Dan houdt ik even een lijstje bij per dag met de klachten die ontstaan. 
 
Liefs!
 
Wij zitten ondertussen in ronde 4, gestopt in april met de pil na 10 jaar slikken. Ik ben nu zelf 24 jaar. Na 5 weken voor het eerst ongesteld geworden.
Afgelopen maanden telkens ovulatie getest en kwam erachter dat die een week later is voor mij. Na ovulatie na 14 dagen ongesteld.  Ovulatie waarschijnlijk op woensdag 12 augustus na positieve test.
1 t/m 5 dpo: niks
6 dpo: ineens last van droogheid en schimmelinfectie (normaal alleen toen ik de pil slikte) gelezen dat dit dus ook door hormonen kan komen en vaker voorkwam bij vrouwen na ovulatie/bij een bevruchting?
7 en 8 dpo: rommelende darmen
9 dpo: in de avond een hele felle steek en daarna meerdere kleine steken bij baarmoeder. Schrok er echt even van. 20 minuten later tijdens afvegen roze afscheiding. Die nacht ook diarree.. 
10dpo: in vlagen misselijk, steken bovenbenen, beetje licht in hoofd en het gevoel hebben dat je baarmoeder vol zit. Moeilijk uit te leggen. Gedurende de dag wat kleine steken. 
11dpo: niks meer.
12dpo: troebele urine sinds vandaag. Early test gebruikt van Sensitest (avond) en licht streepje zichtbaar!
Aantal dagen later getest met Clear Blue wekenindicator, zwanger 2-3 weken! :) 
 
2de ronde voor eerste kindje, ik doe mee. 
1dpo: nog ovulatiepijn & rugpijn + puistjes
2dpo: veel afscheiding & rugpijn
3dpo: niets
4dpo: niets
5dpo: koorts.. 38c
6dpo: rugpijn, vlagen misselijk
7dpo: menstruatiekrampen, kreeg tijdens mijn nacht dienst een rare warme rilling over me heen & werd plots heel misselijk.
8dpo: nog wat misselijk en menstruatiekrampen + 1x lichtroze bij afvegen.
9dpo: tijdens onze dag in walibi heel de dag erge menstruatiekrampen en rugpijn + een hele klodder wit rekbaar slijm (sorry)
10dpo: klachten lijken weg, baarmoedermond is gezakt voelt open en zacht. 
11dpo: negatieve test.. :( baarmoeder wel weer hoog en hard? 
12dpo: vlagen misselijk, enorm vaak plassen & hele pijnlijke liezen
28/10 is NOD  
 
 
 
Hoi dames Wij hebben een zoontje van 14 maanden (via IVF) en proberen terug (eerst op de natuurlijke manier) zwanger te worden. Ik hou momenteel ook een lijstje bij en dacht om het hier ook even te delen en zo dit topic weer leven in te blazen? 
1 DPO: deze nacht na lang liggen woelen en niet kunnen slapen, plots heel erg misselijk en moeten overgeven... Vandaag nog steeds ziek (ik vermoed buikgriep).edit: ‘s avonds koorts.2 DPO: ik voel me iets beter, maar nog steeds ziek. Amper gegeten.. misselijk in vlagen. Steken in m’n onderbuik. ‘s namiddags/‘s avonds koorts. Grote 'klodder' witte afscheiding.3 DPO: deze nacht wakker geworden door misselijkheid...Voel me nog steeds niet ok... af en toe steekjes in m'n onderbuik. Verhoging. Soms lichtjes branderig gevoel borsten/tepels. 'Klodder' witte afscheidingAllemaal herkenbare 'klachten' vóór menstruatie.4 DPO: weer 's nachts wakker geworden en heel misselijk...'s Morgens ook misselijk, in de namiddag beter. Heel af en toe 'steekjes' in borst(en), verhoging.5 DPO: heel levendig gedroomd, vandaag al (sinds vanmorgen) onverwacht donkerrood bloedverlies. Waarschijnlijk menstruatie. Nog steeds ziek, dokter langsgeweest: hardnekkige buikgriep. Verhoging.6 DPO: heel levendig en bizar gedroomd. 2de dag bloedverlies, lichte menstruatiekrampen. Af en toe steekjes in borst(en), verhoging, zweetaanvallen...
7 DPO: heel levendig en bizar gedroomd. Geen bloedverlies meer, enkel nog 2x een beetje oude bruin 'restjes'. Lichte menstruatiekrampen. Af en toe steekjes in borst(en), zweetaanvallen, verhoging.  
 
@Gebruiker10175664 Lijkt me erg leuk! Wij zijn nu 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Afgelopen augustus een miskraam gehad.Ik zit vandaag op 4 DPO en sinds vandaag wat hele lichte steekjes, af en toe een vraag misselijkheid, pijn in onderrug en borsten gevoelig zonder bh (normaal alleen met).
 
Zit op 13 dpo. Zou morgen of zaterdag ongesteld moeten worden (denk ik) ik zal morgen ochtend nog een testje doen. Afgelopen dinsdag was hij nog negatief. Ik heb eigenlijk geen klachten zit alleen niet lekker in mijn vel. K verwacht geen positieve test.. dan moeten we traject aan gaan helaas.
 
Terug
Bovenaan