Symptomen per DPO

Ahh nee dat meen je niet! Wat onwijs rot. 


Heb 1x eerder ovulatietesten gebruikt en toen was ik direct zwanger dus geen idee hoe lang mijn LF is. 
 
Hallo dames, ik heb altijd heel veel steun gehad aan het lezen van de ervaringen/symptomen van anderen, dat ik nu graag mijne wil delen. Ik ben in ronde 10 (eindelijk) zwanger geraakt en dit waren/zijn mijn symptomen:
1 - 5 dpo: niks
6 - 9 dpo: beetje roze/oranje afscheiding en (!) een soort trillend spiertje in mn rechterborst (nooit eerder gevoeld)
10 dpo: ver weg een menstruatiepijn, hoofdpijn rechterslaap, maagzuur, geen afscheiding
11 dpo: witte afscheiding, onder het douchen een drukkende pijn in onderrug (andere soort pijn dan normaal) ver weg menstruatiepijn, pijn gewrichten, beetje duizelig en hoofdpijn
12 dpo: idem als 11 dpo, bij het niezen intense pijn in mn baarmoeder
13 dpo: ochtend en middag veeg roze slijm, getest en ZWANGER!
 
In de maanden dat ik niet zwanger was had ik symptomen als spontaan bloedend tandvlees, moeheid, misselijkheid, ineens geen trek meer in koffie en hele gevoelige borsten. En je ziet dat ik in de maand dat ik wel zwanger was redelijk normale symptomen had. Het grote verschil was ten eerste dat mijn roze/oranje afscheiding niet overging op bruine afscheiding, maar ineens stopte op 10 dpo. En ten tweede de drukkende pijn in mijn onderrug die heel anders voelde dan in de voorgaande maanden.
 
 
Ik ga ook een 'lijstje' bijhouden!
1 dpo: niks
2 dpo: veel witverlies, eenmalig licht bruinverlies. Steken in vagina.
3 dpo: hoofdpijn en rood bloedverlies icm witverlies. 
4 dpo: bloedverlies
5 dpo: bloedverlies
6 dpo: bloedverlies
 
Vrijdag 3 juli avond positieve ovu test
Zaterdag 4 juli IUI
Zondag 5 juli eisprong
Maandag 6 juli 1 dpo niks 
Dinsdag 7 juli 2 dpo niks 
Woensdag 8 juli 3 dpo niks 
Donderdag 9 juli 4 dpo niks 
Vrijdag 10 juli 5 dpo niks 
 
Ook las ik op fora veel dat mensen zeiden "door stress kun je niet zwanger worden". In de maand dat ik zwanger raakte was ik juist gestrest i.v.m. het tekenen voor een nieuwe woning en cijfers die we last minute nog moesten aanleveren.  Het kan dus gewoon ;) In de maanden dat ik obsessief bezig was met "ik mag deze maand niet stressen" werd ik niet zwanger.  
 
dpo 4; menstruatie achtige krampen en flinke steek onderin de buik
dpo 7 en 8; zere onderrug
dpo 9; 2 flinke steken in m'n lies (wss innesteling)
Dpo 12; positieve test
Ondertussen voelde ik mij prima, geen zere borsten oid. Daardoor was ik eigenlijk bang dat ik 'gek' werd. Maar gelukkig dus goed nieuws. Hopelijk geeft dit weer iemand hoop.
 
Terug
Bovenaan