Symptomen voor nod

<p>Weekje voor m'n regels en heb al 3 dagen menstruatie krampjes en een zeurig gevoel in m'n buik. Ook af en toe steken in m'n linker lies en van onder. We zijn niet bewust bezig met een 2de kindje, maar omdat de kans groot is dat het deze maand raak is begin ik te twijfelen. Wie ervaart het zelfde?</p><p>Ik weet niet wat ik moet denken, uiteraard is het van harte welkom als het zo is.</p><p>Gr. Sunny</p>

Deze symptomen heb ik ook gehad en inderdaad zwanger! Kan natuurlijk ook een voorteken zijn dat je ongesteldheid eraan komt.. nog even geduld en dan testen maar :)

Ik had de week voor nod ook menstruatie achtige krampjes en dat iedere dag tot nu aan toe. Gewoon raar gevoel. Maar mijn menstruatie bleef maar uit. Ik had woensdag 13e ongesteld moeten worden.. gisteren deed ik maar een test. En hartstikke zwanger!!

Hoi hoi, ik zit nu ook een klein weekje voor mijn nod... 
ik heb ook kleine steekjes bij mijn linker lies daar had ik ook mijn eisprong.. nou is de kans super klein aangezien wij ons dochtertje gekregen hebben via ivf.. wij hebben in december een miskraam gehad en na opname en operatie mochten we afgelopen maand weer een nieuwe poging doen helaas was het te druk dus zelf druk wezen klussen! Toch gekke dingen en begin in te twijfelen nog even geduld. 

Heel veel succes 

Hoi!
Ik lees je verhaal en ik heb precies hetzelfde!! Ook krampjes en steekjes in mijn liezen. Een rommelig gevoel onderin mijn buik.
Wij zijn wel bewust bezig om (voor de tweede keer) zwanger te worden dus ik vind het maar spannend :) 
Nog 8 dagen wachten voor ik een test ga doen... of miss koop ik toch een early test... 
Succes!!

Hoi!! Hier een week voor mijn nod en had afgelopen weekend een wat zeurderig gevoel in mijn buik en een zere onderrug. Daarnaast steken rechtsonder. Ik heb dit keer ook heel duidelijk mijn eisprong gevoeld. Dit was ook rechts. Zo spannend he dit afwachten. Ik duim voor jullie!!

Pandababy wat leuk om te lezen! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, word nu wel zenuwachtig hihihi. Superrr, geniet ervan! Liefs Sunny
Gebruiker10115387 wat spannend he! Ja ik hou natuurlijk wel alles bij, en hebben dus rond en tijdens mijn eisprong het leuk gehad dus vandaar mijn twijfels. Laat je weten hoe het allemaal gaat en verloopt? Jij ook heel veel succes!
Mandarijntje ja hier voel ik ook altijd mijn eisprong heel duidelijk. En idd ook zelfde kant als de steekjes, weet niet wat dit precies zal zijn maar heb dit dus nooit. Super spannend, hou je me op de hoogte? 

Ik duim voor jullie! 
Liefs sunny

Terug
Bovenaan