Symptomen voor nod

Owww wat herkenbaar.. Ik heb sinds een uur soort van kleine krampjes in mn linkerkant van mn onderbuik, net boven mn lies. Nog niet eerder gehad ☺️? En heb een gevoel dat we deze keer echt een goede kans maken.. 

Ik had vooral een heel opgewekt gevoel! Dat had ik niet voordat ik wist dat ik zwanger was van m’n eerste, maar wel na de test. 
Nu dus al voordat ik had getest en het klopte, ik ben zwanger. 
Verder had ik geen afscheiding, wel een opgezet gevoel onder m’n navel en heel erg rommelig gevoel. Heel onrustig slapen en dromen en m’n lichaamstemperatuur was veel warmer dan normaal waardoor ik ook opvliegers had. Die steken in je liezen en krampen kunnen ook bandenpijn zijn, je baarmoeder wordt dan opgerekt maar het kan zo verraderlijk veel op menstruatie duiden, soms houdt je lichaam je flink voor de gek!! 

Pandababy wat leuk om te lezen! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, word nu wel zenuwachtig hihihi. Superrr, geniet ervan! Liefs Sunny
Gebruiker10115387 wat spannend he! Ja ik hou natuurlijk wel alles bij, en hebben dus rond en tijdens mijn eisprong het leuk gehad dus vandaar mijn twijfels. Laat je weten hoe het allemaal gaat en verloopt? Jij ook heel veel succes!
Mandarijntje ja hier voel ik ook altijd mijn eisprong heel duidelijk. En idd ook zelfde kant als de steekjes, weet niet wat dit precies zal zijn maar heb dit dus nooit. Super spannend, hou je me op de hoogte? 

Ik duim voor jullie! 
Liefs sunny

BDK Gefeliciteerd meis! Super leuk! Bandenpijn.. kan dat al zo vroeg dan? Ik weet niet wat ik moet denken van de syeken die ik heb. Weet alleen dat ik ze nooit eerder voor mn menstruatie heb gehad. We zullen zien wat het is over een paar dagen. Geniet van je zwangerschap.
Liefs Sunny

@Sunny dankjewel! Ja het is voor mij de allereerste keer na 10 maanden proberen. Ik had voorheen dus altijd menstruatie gevoel, gevoelig borsten en werd dan binnen 2 dagen ongesteld. Nu was het anders, gewoon een hele week zeurderig, steekjes, voelde me raar. 
Ik ben benieuwd en hoop voor jou dat het ook zo mag zijn! 

Terug
Bovenaan