Symptomen voor nod

Happy s spannend zeg! Ik voel mn ei ook elk maand en idd de kant waar ik het dit keer voelde ook de steekjes. Heftig zeg je miskraam en operatie. Sterkte ermee en heel veel succes. Ik duim voor je

Djadja spannend he! Wanneer is je nod? Hee veel succes! 

Liefs Sunny

@Sunny Zeker spannend!! Ja ik ben nog nooit zwanger geweest dus heb geen idee hoe ik "zwanger" zou moeten voelen. Ik slaap wel slecht. Werd vannacht 4u wakker en dan ook echt klaarwakker. Heb soms het gevoel alsof ik iets voel lopen.. en ben dan bang dat ik ongesteld ben geworden. Ik heb begrepen dat het afscheiding is. Dat heb ik eigenlijk nooit echt. En nog steeds zeurderig gevoel in de buik. Niet constant, af en toe. En ook dat schijnt er bij te horen heb ik gelezen. 
Wanneer is jouw nod precies? Ik ga je hier zeker even in gaten houden vind het spannend voor jou! 

Djadja maandag de 25ste. Hoe voel je je nu?
Pandababy m'n nod is de 25ste. Ik heb al een kindje van 1.5. Ze was totaal een verassing! Heb tijdens mn zwangerschap van haar ook totaal nergens last van gehad, alleen hogebloeddruk waar ik uiteindelijk een spoedkeizersnee van heb overgehouden. Het is per vrouw tijdens de zwangerschap zo verschillend! Heb je al een afspraak staan bij de vk? Zo spannend zo een eerste kindje hihihi
Ik weet niet wat het is, maar mijn gevoel zegt zo erg dat het raak is. We zullen zien.

Sunny ja iedere vrouw en zwangerschap is zeker anders. Maar wel fijn dat je nergens last van had! Wel naar van die hoge bloeddruk en de spoedkeizersnee. 
Nee, ik heb nog geen afspraak staan. Ik bel vandaag met de verloskundige. Ik wou even wachten.. 
Maar zeker spannend voor ons! 
Ik ben nu 32 jaar en ik heb sinds vorig jaar pas echt een sterk gevoel dat ik er klaar voor ben. Mijn vriend die zag het al eerder voor zich en die is nu ook dolblij. Ik ben al 5x tante en ik vind die rol heel leuk. Maar was er zelf nog niet klaar voor.. en ineens veranderde dat. 
En wat jij zegt, dat gevoel dat het raak is had ik ook. Juist omdat ik me echt anders voelde. Ik dacht ik beeld het me in.. geloof het nog steeds niet eigenlijk. Ik geloof het pas als ik het zie op de echo denk ik. 

Ja ik ervaar dezelfde symptomen al een paar dagen. Maar ik twijfel ook wel erg aan mezelf hoor. Je lichaam kan zo goed voor de gek houden. En ik denk dat ik erg gefocust ben op alle krampjes en pijntnea. Mijn NOD dag is 26 maart nog even wachten dus . 

Pandababy leuk om te lezen dat je  nu je er klaar voor bent ook echt mama word. Super fijn gevoel lijkt me dat hihihi. Ik had het ook bij mn dochtertje dat ik het niet besefde tot de echo, en leek alles ineens pas echt. Lekker over je heen laten komen en vooral genieten van je zwangere maandjes. Heb je al last van kwaaltjes?
Gebruiker10115387 ja snap ik. Het is nu echt afwachten! Ga je wachten tot je nod of eerder testen?

Terug
Bovenaan