@ T.E.S.S.A.

Ik wacht gewoon...misschien wacht ik zelfs tot zondag....haha ook al is het moeilijk. Ik heb al eens zwangerschapstesten voor niets gebruikt (toen dacht ik dat ik misschien zwanger was door de pil heen) en die dingen kosten niet niks. Dus wil het even afwachten....

Ja daar heb je gelijk in! En het is ook wel weer spannend om het even af te wachten toch? Heb je een beetje een regelmatige cyclus? Spannend he! Ben benieuwd! xx

Hey dames

Heb 20 maart m'n nod en dit weekend volgens het boekje m'n eisprong nu al aan het klussen geslagen.
Ben heel benieuwd, we hebben het aan 1 goed bevriend stel verteld en hun zijn nu voor hun tweede kindje begonnen twee weken terug gestopt met de pil. Wel heel spannend allemaal. In het begin denk je van we zien wel maar toch houd het je stiekem toch meer bezig dan dat ik dacht.

veel succes allemaal

xxx

Hi,

Het is allemaal zo spannend als je er eenmaal in ronde 1 zit. Ik heb ook mijn NOD op 20 maart ben zo benieuwd. Als het goed is heb ik mijn eisprong eergisteren of gisteren gehad en toen hebben we ook geklust. Dat komt dus heel mooi uit.

Veel succes allemaal

XX

Hoi welkom Kokkie...lijkt me ook leuk om met jullie een topic aan te houden. Zit met nog een paar meiden hier op het forum, van hen zijn de meeste al zwanger (ook heel gezellig hoor). Maar met jullie zit ik meer in hetzelfde schuitje.

Mijn cyclus is redelijk regelmatig sinds mijn pilstop had ik volgens mij 2x (kan ook 3x zijn) 28 dagen daarna 1x 29 dagen en nu blijkbaar ook 29 dagen want anders had ik het vandaag al moeten zijn. Mag natuurlijk ook lekker uitblijven, als ik dan maar zwanger ben ;)
Dus morgen zou ik kunnen testen....

Sporten jullie ook? Ik sport heel veel, 1 dag in de week niet. Ook best op een hoog niveau, weet niet of het veel invloed heeft op het zwanger worden. Als ik zwanger raak, zou ik niet weten of ik direct stop of doorga...

Hoi Kokkie!!
Welkom!!! Inmiddels zijn we met zijn vieren! Gezelli!!!
Als het goed is, heb ik dit weekend mijn eisprong...

Merkten jullie er er iets van dat jullie met de pil waren gestopt?
Wat goed marise dat je eisprong zo gelijk is!!

Hou je ons op de hoogte!???

Ja dat is inderaad wel regelmatig, maar wanneer me eisprong is...geen idee hoor, haha! Dat voel ik niet, denk ik.

Ik heb nu juist weer wat kramp in me onderbuik, misschien toch wel ongesteld? Ik kan niets anders doen dan wachten...echt vervelend!

Nog geen ongesteldheid wel nog steeds last van me onderbuik....

Terug
Bovenaan