@ T.E.S.S.A.

Hé Meiden,

Blijven hopen Marise, Ik hoop voor je dat het raak is.

Vorige maand was ik nog aan de pil, maar toen ben ik hem heel vaak vergeten in te nemen. Toen had ik het gevoel dat ik zwanger zou zijn, maar ik ben toen wel ongesteld geworden. En nu ben ik dan echt gestopt en ik voel me geregeld misselijk. Ik heb ook erg last van mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Mijn NOD is pas 20 maart..

Maar ik hoop zo erg dat de test dan positief is!
Ik hoop dat we allemaal snel in verwachting zijn.

Liefs

Hoi Danischa... je kunt ook last hebben van het 'ontpillen'. Soms lijken die symptomen veel op het zwanger zijn. Want je zit toch nu juist rond je eisprong? als je nod 20 maart is?
Ik heb besloten morgen ochtend een testje te gaan doen.... xx

Had het hier voor al gevraagd....sporten jullie ? Hebben jullie advies voor het sporten wat mij betreft? ze zeggen vaak gewoon doorgaan met wat je doet....

Ja dat kan inderdaad... Ik zit nu inderdaad rond mijn eisprong.. Vanavond maar weer eens klussen...

Spannend, laat je het morgen wel even weten van de test!

Ik sport 1x per week, dat blijf ik ook gewoon doen, maar ik heb weleens begrepen dat te veel sporten niet goed is... Maar dat is volgens mij alleen wanneer je door te veel sporten niet ongesteld wordt.. Meer weet ik er eigenlijk niet van.

Ik moet morgen ochtend vroeg wel weg voor een wedstrijd, maar wie weet heb ik onderweg wel even tijd om te internetten op mijn mobiel om het door te geven ;)

Ja over dat sporten lijkt mij ook...nou ik word wel gewoon ongesteld ondanks dat ik vaak sport. haha.... Oeii ik ben gewoon een beetje zenuwachtig!

Hoi meiden,

Marise nu begint het wel echt spannend te worden he! Weet je al meer???? Hopelijk is die positief....
En Danischa, wat vervelend dat je missleijk bent, mmmmaar als die klachten van een zwangerschap zijn is dat helemaal niet erg natuurlijk!!! ;) Ik ben ook vorige maand met de pil gestopt. Ik zou dus ook rond deze tijd mijn eisprong hebben, maar het is moeilijk om te zeggen omdat je cyclus natuurlijk niet gelijk hoeft te zijn. Dus afwachten maar wat de komende maanden gaan doen...hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. Voel jij je eisprong Danischa? Ik geloof ik ook helemaal niet. Maar over alles wat ik nu voel denk ik dat het mijn eisprong is, of dat ik zwanger ben haha.

Ik sport 2 keer in de week. Ik zwem en tennis. Dus dat valt wel mee en ze zeggen juist dat als je zwanger bent, zwemmen erg goed is. Wat doe je voor sport Marise?

xxx

Goedemorgen Meiden,

Ja inderdaad Tessa als ik misselijk ben, omdat ik zwanger vind ik het helemaal niet erg ;).
Ik voel mijn eisprong volgens mij ook niet. Maar we klussen gewoon om de 2 a 3 dagen. Ik zwem ook 1 x per week. Ja dat schijnt inderdaad goed voor je te zijn.

XXX

Hoi meiden, ik heb vanmorgen getest en helaas negatief. Maar mijn ongesteldheid is er nog steeds niet...vind het maar vreemd. Heb nog wel wat last van mijn onderbuik vooral links en rechts... maar zet niet door vreemdgenoeg. ik denk dat ik maar weer af wacht en anders over een aantal dagen nog maar eens test?

Wel balen dat hij negatief is, maar misschien moet je gewoon nog een paar dagen wachten.
Succes!

Terug
Bovenaan