@ T.E.S.S.A.

Hoi Meiden, sorry voor mijn late reactie ben er even een paar dagen tussen uit geweest! Hoe gaat het met jullie? Ja Danischa het gaat nu spannend worden he! Jij hebt dus zaterdag je NOD?! Ik maandag. Dus laten we duimen!!!!!

Liefs

Hi,
Ja ik heb zaterdag mijn NOD, maar ik heb twee dagen terug ongeveer krampen gehad alsof ik ongesteld moest worden, maar nu heb ik nergens meer last van... vaag!!!

Maar ja nu heb ik nergens meer last van.. Als ik nu niet ongesteld wordt zaterdag.... Ga ik pas zondag of later testen, want ik wil niet teleurgesteld worden...

Liefs

Hi,
Ja ik heb zaterdag mijn NOD, maar ik heb twee dagen terug ongeveer krampen gehad alsof ik ongesteld moest worden, maar nu heb ik nergens meer last van... vaag!!!

Maar ja nu heb ik nergens meer last van.. Als ik nu niet ongesteld wordt zaterdag.... Ga ik pas zondag of later testen, want ik wil niet teleurgesteld worden...

Liefs

Hoi hoi,
O, dat is vaag! nou wie weet...
Ik ga ook pas later testen. Ik weet ook niet wanneer ik precies ongi zou moeten worden omdat dit de eerste keer is sinds ik gestopt ben met de pil. Voor jou toch ook? Ik heb echt helemaal nergens last van, dus weet bijna wel zeker dat we voor de 2de ronde zullen gaan. Maar ja eerst nog even afwachten! Laat je het wel weten??

Liefs

Hoi hoi,
O, dat is vaag! nou wie weet...
Ik ga ook pas later testen. Ik weet ook niet wanneer ik precies ongi zou moeten worden omdat dit de eerste keer is sinds ik gestopt ben met de pil. Voor jou toch ook? Ik heb echt helemaal nergens last van, dus weet bijna wel zeker dat we voor de 2de ronde zullen gaan. Maar ja eerst nog even afwachten! Laat je het wel weten??

Liefs

Nou.. volgens mij wordt ik dan toch vandaag ongesteld.. Vanochtend al een beetje bruinbloed verlies niet veel.. Maar we zullen zien...

Dan zou ik een cyclus hebben van 27 dagen.. Dit is pas mijn eerste maand zonder pil inderdaad...

Ik zou dan mijn eisprong rond de 31ste moeten hebben. Dus weer veel klussen

Succes

Liefs

Terug
Bovenaan