@ T.E.S.S.A.

Ja dat kan ik me voorstellen zeg! En je cyclus was wel redelijk gelijk toch? Ik wil je niet al te veel hoop geven, maar misschien is je hg hormoon (of hoe heet dat?) nog niet sterk genoeg!

wie weet...daarom wacht ik ook lekker tot het weekend! :D hoe gaat het met jullie?

wie weet...daarom wacht ik ook lekker tot het weekend! :D hoe gaat het met jullie?

Hi Marise,

Met mij gaat alles goed... Ik voel wel van alles... Ik heb steeds last van mijn onderbuik en van de week had ik ook last van mijn rug als ik liep..
Maarja dat kunnen natuurlijk ook klachten zijn van het stoppen met de pil..

We proberen in ieder geval wel elke 3 dagen te klussen. Zaterdag 20 maart is mijn NOD, maar ik denk dat ik pas een paar dagen erna ga testen.

Liefs

Hopelijk kun je 20 maart lekker positief testen ;)

Ik ben vandaag ongesteld geworden....ben er aan de ene kant wel blij mee...voelde me ook niet echt zwanger ofzo. Dus had gewoon ook het idee, dat ik aan het wachten was wanneer me ongesteldheid weer kwam. Nou nu dus...wij gaan voor ronde 2 ;) Hoor trouwens best wel veel mensen over, zou je deze ronde wel doen aangezien het de maand van sinterklaas en kerst is.... dat is opzich wel lastig maar aan de andere kant, wat maakt het ook uit. Toch?

Oke nou op naar de volgende ronde inderdaad.. Ik moet nog even wachten, maar ik zie het wel.. Aan de ene kant zou ik wel graag zwanger willen worden nu, maar aan de andere kant als ik deze maand ongesteld wordt weet ik wel een beetje hoeveel dagen mijn cyclus duurt... Mij maakt het niet als het rond de sinterklaas of kerst zou zijn.. Ik ben dan al lang blij dat ik zwanger ben...

Hoi Meiden!
Marise wat balen zeg! Wel prettig dat je weet waar je aan toe bent, maar ja dat liever met een positieve test toch! Ja inderdaad nu wordt het de maand van sinterklaas, nu denk je misschien ik wil graag zwanger raken maar als je een paar jaar verder bent is het misschien erg lastig om jarig te zijn rond deze tijd, tja is moeilijk. Wij gaan wel gewoon door. Anders kunnen we wel aan de gang blijven. Januari is weer vlak naar de kerst en oud en nieuw. Febr/maart weer veel verjaardagen en in de zomer is het ook niet leuk omdat de kinderen dan vrij zijn. Ben benieuwd wat jullie doen...

Met mij gaat ook alles goed! Alleen...ik voel helemaal NIKS. Heb gewoon nergens last van. Ik voel me ook gewoon leeg, heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Das ook raar toch?! Ik heb 22 maart mijn NOD.

Hoi Meiden!
Marise wat balen zeg! Wel prettig dat je weet waar je aan toe bent, maar ja dat liever met een positieve test toch! Ja inderdaad nu wordt het de maand van sinterklaas, nu denk je misschien ik wil graag zwanger raken maar als je een paar jaar verder bent is het misschien erg lastig om jarig te zijn rond deze tijd, tja is moeilijk. Wij gaan wel gewoon door. Anders kunnen we wel aan de gang blijven. Januari is weer vlak naar de kerst en oud en nieuw. Febr/maart weer veel verjaardagen en in de zomer is het ook niet leuk omdat de kinderen dan vrij zijn. Ben benieuwd wat jullie doen...

Met mij gaat ook alles goed! Alleen...ik voel helemaal NIKS. Heb gewoon nergens last van. Ik voel me ook gewoon leeg, heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Das ook raar toch?! Ik heb 22 maart mijn NOD.

Terug
Bovenaan