taboe

Heel herkenbaar hoor, ik had ook erg veel moeite met het verliezen van mijn zelfstandigheid. Kon niet meer ff naar de stad, moest ik mijn man vragen me te brengen. Op het laatst kwam ik niet eens meer zelfstandig in de supermarkt, heel frustrerend vond ik dat. Ook in huis had ik overal hulp bij nodig. Nu 3 weken na de bevalling ben ik nog niet helemaal de oude, maar krijg wel weer langzaam mijn lijf en zelfstandigheid terug.

Tja dat het is nog gekke straks! Denk je na de bevalling er vanaf te zijn, duurt het nog 9 maanden voor je weer je oude eigen vertrouwde 'ik' hebt gevonden......als je tenminste niet langere tijd borstvoeding geeft....
Bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik me weer een beetje mezelf voelde na de eerste.....

gr mama van MD

ja, zo te zien heeft iedereen er dus last van.

Ik probeer het zo min mogelijk te laten merken aan de buitenwereld omdat ik bang ben dat iedereen me dan gaat "helpen" echt geen zin in maar af en toe wordt t mij ook teveel.

Mijn bazin is op vakantie wat dus betekend dat ik 3 weken lang alleen op kantoor zit.. de laatste week is nu ingegaan maar ik vind het soms wel moeilijk om alles alleen te doen. Dan kom je thuis heb je het huishouden nog en je mannetje waar je voor moet koken..ik vind het niet erg hoor want hij werkt ook hard en ik ben eerder thuis dus zorg ik voor het eten! maar soms denk ik...pfff was het maar november! dan ben ik ook van die stomme zetpillen voor de misselijkheid af haha..en kan ik me hopelijk snel weer voortbewegen in lekker zittende broeken :p want alles zit k*t en ik voel me dik hahaha....al heb ik een piepklein buikje, toch zitten de broeken niet meer zoals het moet..en die positiebroeken vind ik ook niet lekker zitten :(

X angela

Terug
Bovenaan