Tamaar

A

Anoniem

Guest
Hallo Tamaar,

Van je vrije dag aan het genieten??? Wat een pech met het weer ivm het ontbreken v.d. zon vanwege de wolken.

Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad met mijn eigen bedrijfje. Er was 1 klant bevallen en ik moest nog een kaart voor een 25 jarig huwelijk maken. ( Ik ontwerp gelegenheid kaarten vandaar)

Moet jij over een paar dagen ook weer gaan klussen???? Ivm dat onze vorige nod dagen zo dicht bij elkaar lagen.

Ik ben wel blijven lezen. Maar ja in reageren gaat vaak wel wat tijd zitten.

Liefs en groetjes Nathalie

hey na
ik had gisteren vrij en me vandaag te pleures gewerkt maar nog 2 dagen en dan vakantie!!!!!!!!!!
heeeeeeerrrllliiijjjjjkkkkk!!!!!!
leuk dat je aan me denkt
ik hoop dat ik tussen nu en het weekend mijn eisprong heb en zondag 9 juli mijn nod
ik ga dan uit van een cyclus van 28 dagen en een cyclus die ik had met mijn pilgebruik
hier moet ik wel een beetje vanuit gaan omdat wij ervoor gekozen hebben om niet eerst een normale pilvrije cyclus af te wachten
dus tussen vandaag en het weekend word flink geklust hahahhaha
zit het bij jouw ong. hetzelfde???
ben echt benieuwd vind het erg spannend allemaal
maar probeer eigenlijk vrij nuchter te blijven en er maar van uit te gaan dat ik gewoon de duiveltjes krijg
spring wel even hard mee naar de glitters
hoe gaat het verder met jouw???
hoop eigenlijk dat we qua cyclus een beetje gelijk blijven
vind het erg fijn om samen wat te hebben
veel liefs van tamaar

Hallo Tamaar,

Ja voor jou is het idd nog afwachten wat je cyclus is, maar het zou idd leuk zijn als we samen opgaan en misschien ook tegelijk zwanger zijn. ( het liefst aankomende maand niet???)
Ga je nog weg op vakantie??   Wij gaan pas 20 juli naar bulgarije. Maar ja dat is ook zo weer. Ik hoop dat ik zwanger ben voor ik ga en anders zou dat ook een leuke plek zijn om zwanger te worden.
Ik wil eigenlijk het liefst zwanger zijn voor mijn verjaardag 30-06 maar dat weet ik pas achteraf of ik een kadootje op die manier heb gekregen.
Gisteren gehoort dat mijn schoonzus zwanger is. Ik vind het erg leuk voor hun maar ik hoop zelf snel zwanger te zijn anders word het moeilijk om elke keer daarmee geconforteerd te worden.

liefs Nathalie

gefeliciteerd met je schoonzus
ik heb alleen een jonger broertje dus ik ben de eerste
verder gaan wij omstreeks 3 juli naar belgie op de camping dus hoop n beetje op mooi weer
we krijgen een andere keuken dus zit nu in de troep
hoop dat we gauw klar zijn
lijkt mij supertof om samen wat op te gaan en natuurlijk helemaal om samen zo spoedig mogelijk zwanger te zijn likefst zo achter twee weken positief testen he
welke ronde was jij nog eens
mij pas ronde 1 liefs tamaar

Hallo Tamaar,

Voor mij wordt dit ronde 3. En ja ook wij zitten in de rotzooi. Wij bouwen een stuk aan de slaapkamers en zolder op de 1ste verdieping. Dus op het moment slapen we bij onze 2jr oude zoon op de slaapkamer. (gelukkig een zeer vaste slaper   HI   HI   HI).
Mocht ik je neit meer spreken wens ik je alvast een hele fijne vakantie met veel hcg-hormoontjes toe.

Groetjes Nathalie

bedankt alvast
maar ben nog een dikke week in het land spreek ik je nog wel
hoop dat we gauw uit de troep zijn word er gestoord van
liefs tamaar

Hallo Tamaar,

Uit je vorige schrijven had ik begrepen dat je over 2 dagen vakantie kreeg maar dan ga je nog niet weg begrijp ik hieruit. Ik weet nog niet hoeveel ik online kan zijn want ik moet nog veel doen deze week omdat ik ondanks de verbouwing mijn verjaardag vier. Ik hoop dat het mooi weer is en dat we in de tuin kunnen gaan zitten.

Maar weer af wachten. Succes met klussen!!!!

Groetjes Nathalie

hey na
nee we gaan nog niet op vakantie we gaan pas de 3e juli
als we de keuken af hebben dan
nu is het inderdaad nog flink klussen, letterlijk
vanochtend had ik n probleempje waar ook niemand me verder mee kan helpen
mss jij??
ik heb na pilgebruik gewoon menstruatie gehad geworden op 11 juni daarna geen pil meer geslikt hopende op n 28 daagse cyclus me afgelopen week goed eraan gehoude om te klussen netjes om de dag hahahahaa denk nu t weekend en mss volgende week ook nog ivm eisprong!!!
noe stond ik vanochtend op had ik een druppel oud bloed in mijn broekje flink slijmerig
verder helemaal geen last gehad en daarnet ook nog een drup maar met afvegen of plassen helemaal niks heb helemaaal geen ongigevoel voel me eigenlijk gewoon normaal
het kan toch niet dat je na 2 weken al ongesteld word???heb ik tenminste nog nooit gehoord ook ondanks het ontpillen niet???
snap er niks van
liefs tamaar

Terug
Bovenaan