Tamaar

Hallo tamaar,

Hoe is het met je getrokken verstand............ kies?
Bij mij is de stucadoor aan de gang overal witte stof grrrr. hij kan er niets aan doen hoort er een beetje bij. Maar je ziet het dan wel heel snel vooruit gaan     gelukkig.
En ik heb ook zin in de vakantie maar wij gaan pas 20 -07 dus nog even wachten. Kan ik wel thuis nog mooi de test doen als het nodig blijkt.

Liefs NAthalie

hey nathalie
mijn verstand krijgt nu de ruimte om door te groeien haaaaaaaaaaaahahahahahaha
nee geintje gelukkig erg weinig last ervan gehad   dus blij dat ie eruit is
verder heb ik gisteren al n deel van de keuken ingeruimd en van daag komt iemand me het granieten aanrechtblad snijden
hoop dat dat achterom kan want dat zou ook n bende geven anders maar weer met t emmertje sop en de zuiger erachteraan...
goh wel fijn dat jij nog thuis kunt testen ik heb al besloten dat ik gewoon in belgie bij de farmacie een test ga kopen als ik op 11 juli nog niet ongi ben
want dan ben ik wel aan een erg lange cyclus bezig denk ik
want denk jij
11 juni ongi geworden
kijken of ik het allemaal volhoud wij komen 14 juli weer terug   dus misschien kan ik je nog goed nieuws brengen voordat je weggaat
en... ik wil dan goed nieuws horen he!!!!
heel veel liefs tamaar

Hallo Tamaar,

Ik denk dat je ongeveer tegelijk ongi MAAR HET LIEFST zwanger bent rond de 11 julli ivm je reactie bij een andere medeformiste. Jij hebt het daar over slijm verlies en dat is idd wat er gebeurd rond de ei-sprong. Goed nieuws toch. Ben je waarschijnlijk al ontpilt. HOERA!!!!!
Hier is het nu heerlijk rustig. Geen bouwvakkers en mijn zoontje ligt te slapen. Ik verwacht pas rond 14.30 de eerste gasten voor mijn verjaardag.Maar een mooi kado heb ik al... NNNNNNNEEEEEE niet zwanger maar de zon is heerlijk dus wij gaan lekker buiten zitten.
Ik hoop natuurlijk wel dat de afgelopen klusweek zijn vrucht zal dragen.... HA HA. Dat zou pas een kado zijn niet! Ik heb wel met mijn man afgesproken dat mocht ik zwanger zijn we het pas na 3 mnd vertellen, om zijn broer die nu zwanger is van de eerste even alle aandacht  alleen te gunnen. ZIj zijn in feb 2007 uitgeteld.

Groetjes NAthalie

hooooooooooooi
allereerst gefeliciteerd met je verjaardag
ik mag me weer n jaartje ouder noemen op de 7e dus ook bijna
omdat we niet zover op vakantie gaan komen ouders schoonouders en wat vrienden langs en blijven dat weekend dus vind het errug gezellig
ook wij hebben besloten als het zover is dat we en paar maandjes met zijn twee een geheimpje dragen
zou het echt kunnen na 3 weken al ontpilt??????
weet er echt niks van
maar hoop dat mijn lichaam de cyclus idd weer makkelijk zelf oppakt
voel van alles erg spannend vandaag flink misselijk en ben doodmoe en zelfs vanaf vanmiddag flink pijn aan mijn linkerborst en rechts flink gespannen
gevoel in mijn onderbuik blijft
lijkt alleen nu meer op ongigevoel
pfffffff laat mijn lichaam toch niet zoveel voelen word er gek van
las ergens op n andere topic dat er eigenlijk een grote alarmbel moest gaan rinkelen als t raak was
nou ik zal je zeggen
ik wilde dat dat ook zo was
veel liefs tamaar

Dag Tamaar!

Dat klinkt toch best goed; zere borsten enzo?! Ik ben gelijk met jou gestopt en mijn vriend en ik zijn druk bezig. (niet puur voor de zwangerschap hoor! maar sinds ik van de pil af ben... sorry, maar ik bespring hem zowat ;-)) Ik vind het dus ook allemaal reuzespannend.
Maar ik heb niet de tekenen zoals jij, dat moet toch super zijn? Ik hoop dat mijn lichaam er geen potje van maakt, maar gewoon lekker regelmatig is en bij geen zwangerschap gewoon gauw voor een ongi zorgt. Niet dat gedoe met overtijd en dan toch niet zwanger.
Hopelijk zijn al jou tekenen volkomen terecht en vlieg je zo door naar het volgende forum; zwanger!

Liefs,
Marian

Hoi Hoi,

Wat leuk een mede kreeft te treffen. Mag ik vragen hoe oud je gaat worden? Ik ben gisteren 34 geworden. Ik had graag gehoopt met de 33 zwanger te zijn kan nog maar dan moet ik 11 juli + testen.

Een alarm..... mmmmm.... leuk idee maar dan weet misschien de wereld het eerder dan je eigen hubbie... Ik ga dan   voor een stil alarm 's ochtends als je naar het toilet gaat dat er autom. getest wordt en een stem met zacht belgisch accent zegt," U test vandaag positief voor HCG ". Maar ja   neemt iemand dan wel serieus?.....Ha ha ha?????

En ontpillen duurt voor iedereen anders. Gemiddeld duurt dat +/- 3mnd maar er zijn ook vrouwen bekend die meten zwanger zijn terwijl ze de pil maar 1x zijn vergeten en vrouwen die er een jaar overdoen. Dus weer voor iedereen anders.

Groetjes NAthalie

Terug
Bovenaan