Tammy weet het even niet meer... :-(

Goedemorgen Tammy,

Jemig nog steeds spannend voor jullie zeg!
T zou wel heel fijn zijn he dat het nu zover is.
Duim duim.

Liefs Nadine.

Ha

Wat spannent allemaal, helaas kun je niet meer doen als afwachten.
Ik hoop dat je vannacht wel een beetje hebt geslapen?

Veel succes vandaag
en hou goed moed

Chandra

Hoi Tammy,

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ik zelf wacht nog even met testen, heb ook de halve nacht wakker gelegen maar ook hier nog niets te zien en nog hoge temp.

Voel je verder al iets wat kan wijzen op een zwangerschap, ik zelf was vanochtend heel misselijk en nu ik iets gegeten heb gaat het wel weer.

Succes vandaag en hou ons op de hoogte.

Liefs Rina

Hoi Tammy,

Heel vervelend te horen dat je kat er niet meer is

Ik hoop dat je inmiddels al wat duidelijkheid hebt of je zwanger bent of niet. Heb je al een test gedaan. Ik zal voor je duimen!!

Liefs,
Lei

hoi tammy,

wat laten wij ons toch mee slepen hé??
helemaal niet meer kunnen slapen ervan.
en manlief ronkt ws. zijn bedje uit....

ik zei gister al tegen mijn man.
nee... ik hoef geen 2de glaasje wijn meer.
want stel je voor dat het dit x raak is...

ik hoop voor je dat je test positief is.
ga je testen vandaag??
of heb je nog wat geduld om te wachten??
laat je niet gek maken meid!!
dikke knuffel.
xxx

Dag meiden,

Heb besloten pas morgenochtend te gaan testen (als mijn temp dan nog steeds hoog is). Ik moet zeggen dat dat vanochtend een hele geruststelling was... pffieuw...

M'n mannetje wil nog niets geloven zonder test, dus die heeft zoiets van hup, pissen over dat ding!!  Ik had niet gedacht dat ik zo geduldig kon zijn. Vannacht/vanochtend vroeg dacht ik nog ach, wat kan mij  die ene test toch schelen, maar nu kan ik dat dagje ook nog wel uitzingen. Liever nog wat langer wachten dan dat ik 'niet zwanger' test (heb de (oude) digitale van CB).

Rina, voel me nog niet echt zwanger of zo, maar heb al een dag of 4 dat ik me suf loop naar de wc. Eetlust is ook niet echt geweldig en denk al een paar dagen beter te kunnen ruiken. Hoe is het bij jou? Heb je nog een beetje hoop of zijn die bruine duivels inmiddels aan het verkleuren? Ik hoop het niet voor je! Jouw klachten zijn toch wel meer richting zwanger dan ongi, hoor. Duim voor je!  Laat jij ook effe wat van je horen als je meer weet??

Veel liefs,

Tammy

quote: vlinderjana reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 09:24:19'));

laat je niet gek maken meid!!

Da's al te laat... hahahaha

O jee... Tammy weet het weer niet meer....

Had net bij het afvegen weer een flinke bruine veeg . Nu komt die twijfel weer om de hoek kijken... Bah... was net zo goed gemutst... Moet nog steeds veel plassen, maar misschien dat daarom dat bruine alleen bij het afvegen komt. Krijgt het gewoonweg geen tijd om tussendoor te komen...

ZUCHT... waarom ben ik dan ook zo'n twijfelwijf... Ik wacht het maar weer af... Hoop is weer ver te zoeken...

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan