tandarts en tandjes poetsen

Hoi meiden,

Vanmorgen bij de tandarts geweest voor een controle voor mezelf.
Daniel moest mee want ik had geen oppas, toen we in de behandelkamer kwamen dacht hij geloof ik dat we weer bij de dokter waren want hij vond het maar niets.
Had hem op schoot toen de tandarts in mn mond keek en Daniel wilde ook wel even het spiegeltje vasthouden en in mn mondje kijken hihi.
Nu zegt hij steeds tegen mij aaahh en doe ik mn mondje open en gaat hij met zn vingertje op mn tanden voelen hihi
Nu poetsten we Daniels zn tandjes nog maar 1 keer want hij heeft er beetje hekel aan maar ga toch maar 2 keer poetsen nu hij 2 is.
Ik gebruik tandenborsteltje van da eigen merk voor 0-2 jaar en peutertandpasta van elmex.
Het tandenpoetsen gaat al wel een stuk beter dan dat het was.
Een vriendin van mij had peutertandpasta van kruidvat en daar zat echt een snoepsmaakje aan, dat is bij elmex niet.
Misschien dat ik die ga gebruiken en vind hij het een stukkie beter.
Wat voor tandpaste gebruiken jullie en hoe vaak poetsen jullie? En zit daar een echt tandpaste smaakje aan of een lekker smaakje?
Vervangen jullie vaak de tandeborstel?
Ik koop iedere 3 maanden altijd nieuwe borstels voor ons en daantje.

Liefs Marina

Hoi,
Ik heb hier ook altijd Elmex, een beetje mintsmaak heeft die. Ik vervang ook zeker elke 3 maanden, maar meestal eerder de tandenborstel. Die van de kinderen is altijd vrij snel 'versleten' haha, ze bijten er toch vaker op dan wij ;)
Hier is tandenpoetsen bij Bo een 'uitdaging', hij vindt het zelf helemaal niet leuk.. wil het graag zelf doen, maar uiteindelijk wil ik toch napoetsen. Dit gaat wel weer over, maar voor nu is het vervelend.
Ik poets ook, sinds hij 2 is, twee keer per dag... een keer redelijk goed, en 's avonds voor het naar bed gaan probeer ik heel goed te poetsen (in de houdgreep).
Gr's Noor

Hoi,
Ik heb hier ook altijd Elmex, een beetje mintsmaak heeft die. Ik vervang ook zeker elke 3 maanden, maar meestal eerder de tandenborstel. Die van de kinderen is altijd vrij snel 'versleten' haha, ze bijten er toch vaker op dan wij ;)
Hier is tandenpoetsen bij Bo een 'uitdaging', hij vindt het zelf helemaal niet leuk.. wil het graag zelf doen, maar uiteindelijk wil ik toch napoetsen. Dit gaat wel weer over, maar voor nu is het vervelend.
Ik poets ook, sinds hij 2 is, twee keer per dag... een keer redelijk goed, en 's avonds voor het naar bed gaan probeer ik heel goed te poetsen (in de houdgreep).
Gr's Noor

hoihoi

Lijn laat het gelukkig goed toe
hier worden haar tandjes 1 a 2 x per dag gepoetst iig elke avond
en ik heb peuterpasta waar een teletubbie op staat is geloof ik van prodent???

liefs maurilla

Wij poetsen twee keer per dag de tanden en vervangen regelmatig de tandenborstel. Renske kauwt er veel op.
Wij hebben prodent peuter tandpasta met zoet smaakje. Toch is het tandenpoetsen bij Renske meestal drama.

Wij poetsen twee keer per dag de tanden en vervangen regelmatig de tandenborstel. Renske kauwt er veel op.
Wij hebben prodent peuter tandpasta met zoet smaakje. Toch is het tandenpoetsen bij Renske meestal drama.

Terug
Bovenaan