Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Gaat het inmiddels al een beetje beter met je nek??
Merk je al verbetering??

Wel lekker hoor al die verse groente!! Wij krijgen dat zo af en toe van vrienden van mijn ouders maar het is niet te vergelijken met de 'verse' groente uit de supermarkt..

Hahahahah, ja dan zul je hem af en toe echt even zelf moeten claimen,...
Hoe gaat het nu eigenlijk met zitten?? Kan hij nu echt al goed blijven zitten? En ben je al wezen fietsen?
Wat vind Gernald van de aanhangfiets?

Ik ben gelukkig geslaagd. Heb idd via marktplaats een hele mooie fiets weten te bemachtigen. Ben de volgende dag meteen een fietsstoeltje gaan kopen. Heb er maar meteen eentje voor achterop gepakt. Zit dalijk die dikke buik ook niet in de weg. hahahah ;-)

Donderdag hebben ze Charley opgehaald... Maar jee, wat ik heb ik er verdriet van.. Is echt veel erger dan ik had verwacht. Het is zo stil in huis zonder hem... Alles lijkt zo leeg. De dingen waar ik me normaal zo aan irriteerde, mis ik nu ontzettend....
Hij is gelukkig wel naar een heel lief gezin gegaan. Ook met hun hond was hij direct dikke maatjes...
Had vrijdag nog naar die mensen gebeld om te vragen hoe de eerste nacht was gegaan. Zij vertelde, dat toen de 's ochtends beneden kwam, dat ze samen in de mand lagen te slapen... Dat is dan wel weer heel fijn om te horen...
Daarnaast heb ik ook echt last van hormoontjes volgens mij. Ik jank echt om elke scheet. Maar goed, dat zal ook wel weer over gaan... Sorry weer voor mijn gezeur...

Noah heeft inmiddels zijn vierde tandje. de andere onderste snijtand is nu ook doorgekomen. Daarnaast krijt hij boven nu nog een snijtand en een kies... Gaat ineens heel hard met zijn gebitje...

Hoeveel tandjes heeft Jelte nu??

xxx

Hoi meiden,
Ik ben weer terug van vakantie dus voeg me graag weer toe!

Ohhh Miranda wat vervelend van je hondje, wat n gemis maar je moet proberen te denken dat hij nu gelukkiger is ondanks dat hij t vast goed had bij jullie natuurlijk maar nu krijgt hij nog meer aandacht én een vriendje in z'n mand!!! Toch sterkte nog ff om t een plekje te geven.
Heb je al lekker gefietst op je nieuwe fiets?! Heerlijk hè?! Nu nog mooi weer!

Heeft Noah z'n 4e tandje al, wauw! Nienke... nog steeds geen 1!!! Haha die gaat straks haar leven door zonder gebitje! Ze is nu 9 1/2 mnd, t zal toch bijna moeten komen zal je denken? Dinsdag moet ze weer naar t co.s. bureau, ik zal s vragen...

Verloopt je zw.schap lekker? Ik hoop t voor je, lekker pronken net wat Corina zegt!!!

Corina, hoe is je vakantie geweest in t Hoge Holt? Ben benieuwd hoor!! Had je een beetje weer?

Ging dat met Jelte, voor t eerst ergens anders slapen?

Wat leuk zo'n aanhang fiets! Hoe vind hij het?

Nou, wij hebben t erg leuk gehad in Normandië. Mooi weer en dus lekker bruin. Mooie camping en een mooie stacaravan op ruime plekken. Heerlijk elke dag gezwommen en vooral Nienke genoot daar zoooo van!!! Nienke heeft zich super gedragen, ook de heen en terug reis!

Nou, meiden, lekker om weer terug te zijn!
xxx

Hey Ingrind,

Welkom terug!! hahahha, fijn om te horen dat je een goede vakantie hebt gehad... Hoe is het gegaan met de kiespijn??? Hoop dat je niet teveel last hebt gehad... Wat goed van Nienke!! De meeste kindjes( en vooral van deze leeftijd) zijn toch altijd wat onrustig als ze ergens anders moeten slapen...

En die tandjes komen vanzelf. Noah was ook 9,5 maand toen de eerste doorkwam... En nu heeft hij er in 2,5 week dus 4... hahahha gaat ineens heel hard nu.

Met de zs gaat het prima hoor... Ben alleen heel moe maar als het goed is wordt dat dalijk alweer wat minder. ( hoop ik)

xxx

Hey daar!

@Ingrid: Zo weer terug van weggeweest? Gezellig hoor dat je weer terug bent. De harde kern is weer compleet haha.
Ja hoe is het gegaan met je kiespijn? Miranda en ik hebben nog over je ingezeten, zoals je misschien hebt gelezen hihi.
Heerlijk dat het met Nienke zo goed is gegaan. Er komen zeker gauw wel wat foto's op je hyves? ;-)

Ik weet nog niet hoe het is op 't Hooge Holt. Wij gaan volgende week vrijdag pas weg, dus dat is nog afwachten. Wij wachten tot het mooie weer terug komt :)

Het slapen van Jelte ging heel goed bij mijn moeder. Geen verschil met thuis, dus ik hoop dat hij dat zo ook gaat doen op vakantie.
En Gernald wil nog niet op de fiets. Moeten we even rustig opbouwen. Hij staat nu in de schuur, dus kan hij er alvast aan wennen. Dan voorzichtig aan proberen of hij er op wil.

@Miranda: Jelte zijn 6e tandje is nu aan het doorkomen. Hij kwijlt weer verschrikkelijk. Iedere keer zijn zijn nek en kin helemaal kletsnat. En vannacht is hij ook anderhalf uur in de weer geweest, totdat ik dentinox gesmeerd heb, toen is hij gaan slapen. Had ik dat maar veeeeeel eerder gedaan ;-)

Met mijn nek gaat het redelijk goed. Het is nog niet over, maar ik voel wel duidelijk verbetering door de therapie. Morgen mag ik weer!

Nou als we een keer erg veel groenten over hebben dan kom je maar een keer wat halen. :)

Het zitten van Jelte gaat best goed. Ik heb nog wel een kussen van de bank achter hem liggen, want hij laat zich nog wel achterover vallen. Zelf gaan zitten doet hij nog niet, maar dat oefent hij wel steeds als hij op het kussen is gevallen.
En fietsen hebben we nu ook gedaan. Twee weken terug voor het eerst. Hij vindt het prachtig. Hele verhalen steekt hij af in het chinees haha. Erg aandoenlijk. En weer heerlijk om zo te fietsen!

Wat voor fiets heb je gekocht? Een mamafiets of een gewone?

Ja die hormonen dat weet wat. De waterlanders kunnen dan erg hoog zitten. Dat had ik ook. En ik had ook een vreselijk kort lontje. Kon om het minste of geringste verschrikkelijk uit mijn slof schieten. Ik had soms medelijden met Gernald met zo'n moeder. Heb je daar geen last van?
Maar wel een fijn idee dat Charley het goed heeft bij zijn nieuwe baasje.

Nou meiden ik ga nog even ontspannen (dick heeft sinds vandaag vakantie, dus mag ik ook een beetje vakantie houden toch?) en hoop jullie snel weer te "spreken".

xxx

Terug
Bovenaan