Hallo hallo, hier ben ik!!!!!!!!
Sorry meiden maar ben idd hier ff niet geweest. Ben meer bij hyves en m'n taartensite haha!
Maar dit vind ik ook reuze leuk hoor dus zal weer ff beter m'n best doen!
Net alles gelezen van jullie, leuk!!
miranda, hoe is t met je? Hoever ben je nu? Voel je je goed? Fijn dat je man de interesses heeft met de echo's enzo. Bij mij was dat gelukkig net zo. Hij ging echt alle echo's mee, dat wilde hij zelf. En de vk niet allemaal maarja er moet ook gewerkt worden hè maar vaak ging hij wel mee.
Gaan jullie nu nog weg deze vakantie? Dus de scholen zijn nu nog bezig bij jullie?
Hier zijn ze nu 1 week vrij al. Op naar de 2 week.
Hoi Corina, hoe is t bij jullie? Hoe is t met Jelte en z'n tandjes? Is de 4e eral door?
Nou, je zult t niet geloven maar Nienke heeft nog steeds niks, haha!! Volgens mij krijgt die helemaal geen gebitje hihi. Nou, zal best goed komen maar dan ff iets later. Ik had dus (vandaar dat ik dit topic opende) gedacht een poosje terug dat de 1e zou komen vandaar het spul wat ik erop wilde smeren. daar ben ik mee gestopt. Ze vond t lekker maar daar doen we t niet voor natuurlijk haha. Nu maar afwachten.
Nou, tot nu toe heeft Nienke weinig last vd warmte gelukkig. Ze eet en drinkt normaal en slapen doet ze ook goed. Klokje rond s nachts. Ze ligt er meestal tussen 8 en half 9 in en dan word ze s morgens tussen half 8 en half 9 weer wakker. Dus netjes.
Gaan jullie nog weg deze vakantie?
Wij gaan volgende week za de 17e naar Frankrijk, Normandië. Ben benieuwd met nienke er nu bij. Ze is heel makkelijk dus zit er niet zo heel erg over in.
Nou meiden, ik had jullie dus niet voorgoed verlaten en zoals ik al zei ik zal weer wat vaker hier langs komen, hihi
Lieve groet,
Ingrid.