Tja muggen zijn ook insecten hè haha.
Ja de waterpokken heersen heel erg. Ik hoorde vorige week bij mijn schoonzus op de verjaarag een verhaal van een kleuterjuf. Die had een kindje in de klas die had het zo erg dat heel haar nekje vol stond met vieze korsten. Ze mocht niet naar school en de thuiszorg kwam iedere dag het verband wisselen. Ik wist niet dat waterpokken zo erg konden zijn. Ik dacht dat dat nogal onschuldig was. Dit zal ook wel een uitzondering zijn, maar toch...
Hij heeft er nu 3 en ik hoop heel binnenkort 4
Het gaat nu met eten ook veel beter en hij is ook weer veel zoeter. Hij speelt weer lekker en is niet meer zo jengelig, dus die tand heeft echt weer in de weg gezeten.
Ja lekker hè. Kan me voorstellen dat je jaloers bent. Ben er ook erg blij mee dat hij zo lekker slaapt. Vanmorgen was het ook 9 uur. En Gernald hoefde niet naar school. Die lag gisteravond pas om half 10, dus we hebben allemaal heerlijk uitgeslapen! Mama was verwend! hihi
Leuk hoor als een man een zwangerschap zo leuk vindt. Mijn man is niet zo. Die ging mee met de 1e echo, dat vond hij dan wel mooi, maar naar de vk is hij nooit mee geweest hoor. Ja trouwens 1x, toen ik zwanger was van Gernald. toen moest ie een keer mee toen ik 36 weken was, om het over de bevalling te hebben. Maar goed ook, want de volgende dag begon ik vruchtwater te verliezen.... Bizar!
Ja ing: waar ben je? Je bent zo stil? Zijn we niet van je gewend. Kids vakantie zeker?! haha.
xx