Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Gelukkig geen waterpokken hier. Ben vanmorgen met mijn vriendinnetje en haar kleine bij de ha geweest. Blijken insectenbeten te zijn... Er komen gemiddeld 20 moeders per dag bij haar met dezelfde klachten...
Noah heeft inmiddels allebeiu zijn boventanden en onder komen ze er ook aan... Verklaard meteen waarom hij zoveel mopperde de afgelopen weken..!

Was eigenlijk de 15e ja, nou belde ze vanochtend of ik woensdag de 14e al wilde komen...
dus heb volgende week woe. de eerste echo...

Merken jullie nu al verschil met de kids nu de temperatuur wat beter is... Noah eet en drinkt ineens weer goed en heeft vanmorgen gelsapen tot kwart voor 7!! was echt heel lekker,...

xxx

En wat voor insecten waren dat dan of wist ie dat niet?

Bij Jelte is nu zijn eerste boventandje door!! Gelukkig! Hopelijk gaat zijn humeur nu ook beter worden ;-)

Oh mooi toch dat je al een dag eerder mag komen. Gaat je man ook mee?

Jelte gaat wel iets beter nu het koeler is. Heeft vannacht geweldig geslapen. Ik heb hem gisteravond om 7 uur naar bed gebracht en werd vanmorgen om kwart over 9 wakker!!!
Maar hij is nog wel jengelig (gisteren) en hij wil zijn papflessen niet drinken. Hopelijk gaat dat vandaag ookw eer beter, want hij moet ook eten. Gisteren heeft hij alleen 's morgens een papfles op en de rest van de dag niet meer. Alleen wat korstjes brood meer wilde hij niet.

Ow hahhaah sorry, het zijn muggen maar dan een kleinere variant waarop veel kleine kinderen een allergische reactie krijgen... ( kan verder geen kwaad) Maar de waterpokken heersen wel dus toch maar even in de gate houden.

Wat leuk!! zijn eerste boventandje. Hoeveel heeft hij er nu in totaal??

En wat lekker kwart over 9!!! Wow ben echt jaloers.... Noah was er vanmorgen alweer om 6 uur... was denk ik maar iets eenmaligs..

Hoe heeft hij tot nu toe vandaag gegeten en gedronken??

En ing: hoe is het nu met Nienke???

En ja, manlief gaat mee naar de eertse echo... Die vindt dat allemaal super leuk...
Heb er ook echt zin in...

xxx

Tja muggen zijn ook insecten hè haha.
Ja de waterpokken heersen heel erg. Ik hoorde vorige week bij mijn schoonzus op de verjaarag een verhaal van een kleuterjuf. Die had een kindje in de klas die had het zo erg dat heel haar nekje vol stond met vieze korsten. Ze mocht niet naar school en de thuiszorg kwam iedere dag het verband wisselen. Ik wist niet dat waterpokken zo erg konden zijn. Ik dacht dat dat nogal onschuldig was. Dit zal ook wel een uitzondering zijn, maar toch...

Hij heeft er nu 3 en ik hoop heel binnenkort 4 :)
Het gaat nu met eten ook veel beter en hij is ook weer veel zoeter. Hij speelt weer lekker en is niet meer zo jengelig, dus die tand heeft echt weer in de weg gezeten.

Ja lekker hè. Kan me voorstellen dat je jaloers bent. Ben er ook erg blij mee dat hij zo lekker slaapt. Vanmorgen was het ook 9 uur. En Gernald hoefde niet naar school. Die lag gisteravond pas om half 10, dus we hebben allemaal heerlijk uitgeslapen! Mama was verwend! hihi

Leuk hoor als een man een zwangerschap zo leuk vindt. Mijn man is niet zo. Die ging mee met de 1e echo, dat vond hij dan wel mooi, maar naar de vk is hij nooit mee geweest hoor. Ja trouwens 1x, toen ik zwanger was van Gernald. toen moest ie een keer mee toen ik 36 weken was, om het over de bevalling te hebben. Maar goed ook, want de volgende dag begon ik vruchtwater te verliezen.... Bizar!

Ja ing: waar ben je? Je bent zo stil? Zijn we niet van je gewend. Kids vakantie zeker?! haha.

xx

Ja dat zijn inderdaad uitzonderingen hoor. De oudste van mijn vriendinnetje had dat destijds ook. Ze zeiden toen dat dat door het krabben kwam. Doordat ze dan met 'vieze'nageltjes eraankrabben kan het gaan ontsteken. Hij heeft daar trouwens wel een enorm litteken aan over gehouden. Heel zielig!!

Fijn is dat dan he als je ze zo ziet veranderen??
Noah is ook echt weer het tevreden mannetje dat we gewend zijn..

Hoe laat ging hij ook alweer naar bed?? Heb Noah vandeweek een paar keer een uur later naar bed gebracht maar dat heeft echt geen zin... Het is gewoon 6 uur kwart over 6...

Ja dat is echt heel leuk... Hij was bij de zs van Noah echt heel betrokken en nu ook weer. Als hij weggaat krijgen Noah en ik een kus maar mijn buik wordt ook niet overgeslagen... hihi..

Is er al ergens vakantie begonnen dan?? Hier moeten ze nog 3 weken...

Misschien vind Ing ons niet meer leuk... hihi ;-)

xx

Hallo hallo, hier ben ik!!!!!!!!
Sorry meiden maar ben idd hier ff niet geweest. Ben meer bij hyves en m'n taartensite haha!
Maar dit vind ik ook reuze leuk hoor dus zal weer ff beter m'n best doen!
Net alles gelezen van jullie, leuk!!

miranda, hoe is t met je? Hoever ben je nu? Voel je je goed? Fijn dat je man de interesses heeft met de echo's enzo. Bij mij was dat gelukkig net zo. Hij ging echt alle echo's mee, dat wilde hij zelf. En de vk niet allemaal maarja er moet ook gewerkt worden hè maar vaak ging hij wel mee.
Gaan jullie nu nog weg deze vakantie? Dus de scholen zijn nu nog bezig bij jullie?
Hier zijn ze nu 1 week vrij al. Op naar de 2 week.

Hoi Corina, hoe is t bij jullie? Hoe is t met Jelte en z'n tandjes? Is de 4e eral door?
Nou, je zult t niet geloven maar Nienke heeft nog steeds niks, haha!! Volgens mij krijgt die helemaal geen gebitje hihi. Nou, zal best goed komen maar dan ff iets later. Ik had dus (vandaar dat ik dit topic opende) gedacht een poosje terug dat de 1e zou komen vandaar het spul wat ik erop wilde smeren. daar ben ik mee gestopt. Ze vond t lekker maar daar doen we t niet voor natuurlijk haha. Nu maar afwachten.

Nou, tot nu toe heeft Nienke weinig last vd warmte gelukkig. Ze eet en drinkt normaal en slapen doet ze ook goed. Klokje rond s nachts. Ze ligt er meestal tussen 8 en half 9 in en dan word ze s morgens tussen half 8 en half 9 weer wakker. Dus netjes.
Gaan jullie nog weg deze vakantie?
Wij gaan volgende week za de 17e naar Frankrijk, Normandië. Ben benieuwd met nienke er nu bij. Ze is heel makkelijk dus zit er niet zo heel erg over in.

Nou meiden, ik had jullie dus niet voorgoed verlaten en zoals ik al zei ik zal weer wat vaker hier langs komen, hihi

Lieve groet,
Ingrid.

@Miranda: Jelte gaat 's avonds rond 7 uur naar bed tot de volgende morgen dus een uur of half 9. Dus ruim het klokje rond. Gisteravond wilde hij niet gaan slapen. Ik heb 'm er een paar keer uit gehad, maar om half 9 vond ik 't wel mooi geweest, dus toen heb ik 'm toch maar even laten krijsen. Dat ging even later over in huilen en weer even later kwamen er momenten van stilte, dus toen is ie van lieverlee in slaap gezakt. En nu slaapt hij nog....

Ja, de vakanties zijn al in volle gang hoor. Regio Midden is al aan de 2e week begonnen en Regio Noord heeft vrijdag vakantie gekregen. Hier moeten de kids idd nog 2 weken naar school. Hopelijk is het mooie weer niet op voor dat hier de vakanties beginnen.

@ Ingrid: Ja ja, zijn 4e tandje is ook door! En 1 hoektandje zit er nu ook aan te komen denk ik, dus het gaat als een trein nu.
Tjonge heeft ze nog helemaal niks? Dan neemt ze er de tijd voor haha. Ze denkt natuurlijk, ik ben mama's laatste baby, dus zal ik zorgen dat ze lang een baby heeft hihi.
Dus druk weekje voor je, als je zaterdag met vakantie gaat. Wij gaan over 5 weken pas. Naar Gramsbergen, weet je nog?

Nou dames, vandaag een drukke dag (hebben jullie misschien al gezien op hyves), want morgen wordt Gernald 5 jaar! Heb nog een hoop te doen, maar eerst even ontspannen achter de pc hihi.
En morgenmiddag moet ik ook nog even naar de fysio. Ik heb vanmorgen gebeld. Een paar weken geleden heb ik heel erg mijn nek verrekt en dat is nooit helemaal over gegaan. Het wordt nu ook weer steeds erger. Er zit helemaal een harde dikke plek onderaan mijn nek/op mijn schouder. Dus toch maar eens naar laten kijken. Hopelijk gaat ie me geen pijn doen haha.

lfs Corina

Terug
Bovenaan