Tarwekiemoliecapsules

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik  ken hele goede verhalen over het gebruik van tarwekiemoliecapsules.
Ik ken verschillende dames die niet 1 2 3 zwanger werden  en het gebruikt hebben en zwanger werden.
Je kan ze overal kopen en zijn zelfs heel gezond voor je. Dus baat het niet, schaadt het niet!

Succes!

TeHa

Hoi,

Ik gebruik teunisbloemolie in capsulevorm (van kruidvat) en ben nu voor de 2e keer zwanger, van mijn 1e in de 2e ronde en nu in de 3e ronde!

En ook hier baat het niet schaadt het niet!

Groetjes Brenda

Hallo,

Bedankt voor de  tip!

Momenteel zit ik echt op mijn nagels te bijten, voelde me vanochtend ruim uur na ontbijt misselijk, kreeg beetje zuur ook. Heb andere rondes altijd verschijnselen gehad en nu eigenlijk bijna niet. Zit op dag 32, spannend weer! Weet niet echt wanneer nod is, ivm onregelmatige cyclus...

Iedereen succes met alles!!

Liefs Sam

Hee alledrie

Die tarwekiem, en dat andere spul (weet even niet meer hoe het heette), wat doet dat dan precies. Wij zijn nu in de 7e ronde, en ik vind het wel tijd worden om eens iets te proberen. Ik heb al een maansteen om, maar wil er best nog iets bij doen. Ik slik trouwens wel ook al foliumzuur, mag dat allemaal wel samen dan??

Hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen, want ik ben echt in de stemming voor een experimentje..................

Veel liefs, wondernetje

He wondernetje, helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven. Had al ff snel via google gekeken, maar kon niet 1,2,3 iets vinden.. Ga morgen gewoon ff op etiket lezen..
Hoever zit jij in je cyclus momenteel? Ook voor ons is het de zevende ronde... Jouw cyclus wel regelmatig??

Liefs Sam

Hee Sam

Ik zit ook in ronde 7! Voor ons eerste kindje. Zal inderdaad maar gewoon even kijken bij de drogist. Helaas heb ik ook een behoorlijk onregelmatige cyclus. Afgelopen maand werd ik netjes ongesteld op de dag die ik aangekruisd had, dus was even blij. Maar kwam er gisteren achter dat die datum niet klopte. Puur toeval dus, en nog geen steek wijzer...........

Maar ach....we wachten

liefs wondernetje

Hallo! En hoever ben je nu.. .Ik dus in laatste dagen.. Heb sinds vanmiddag wel wat last van opgezwollen buik, maar ja dat kan ook ergens anders van zijn, waar ik niet op hoop!!! Afwachten dus maar...
Heel veel succes in iedergeval!
Groetjes Sam

Hee Sam

Nou, ik moet dus theoretisch gezien, nog wachten tot 14 augustus. Ik heb nu wel een maansteentje om, dus ik hoop dat mijn cyclus duidelijker (en vooral korter) wordt. Eigenlijk heb ik dus geen idee. Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gebruikt, en er was geen streepje. Ik weet nu dus alleen ook niet of mijn ei al geweest is, of dat ie nog moet komen.

Nou weet ik eigenlijk niet of je dit al gezegd had, maarre hoe oud ben jij? Als je nou ook nog ongeveer zo oud bent als ik, zijn   we echt lotgenootjes!!!

Ik wou dat ik een man was. een man heeft gewoon zaadjes wanneer hij wil, twerijl wij moeten wachten op het juiste moment. Echt ontzettend oneerlijk toch?

Ik hoor wel weer van je, liefs wondernetje

Terug
Bovenaan