Tarwekiemoliecapsules

Kkimm, ik denk dat het toch meer voor vrouwen is, maar zeker weten doe ik het niet.

Hoi hoi

Ik ben op dit moment even eigen baas omdat mijn baas op vakantie is. Ik heb gelukkig niet zo heel veel werk, en kan het zelf indelen dus ik eet thuis en heb lekkere werktijden. Vandaar dat ik veel op internet ben. Is vanaf volgende week wel afgelopen. Moet ik echt ff afkicken.

Dat steentje heb ik over hoor. Ik kreeg er per ongeluk (denk ik) twee binnen toen ik er een bestelde. Ik heb hem ook niet betaald dus je mag m zo hebben. Kijk maar even.
Je kan m sowieso  helen bij de tuinen, maar je kan m ook via internet bestellen. Misschien heb je net zoveel geluk als ik en krijg je er twwe voor de prijs van een. haha

Ik hoor het allemaal wel weer. Vind het trouwens wel gezellig zo. Houden we erin ok?

Veel liefs wondernetje

Ja ik vind het ook leuk!! Vreemd je kent elkaar amper maar leeft al zo met elkaar me he!! Fijn om te weten!
Ik ben net ff wezen kijken bij kruidvat naar die tarwekiemcapsules, is oa goed voor je bloedsomloop, heb ze nog laten staan om nog ff na het weekend af te wachten of rode duivels komen... Tuinen binnen gelopen en maansteentje zien hangen, ook nog even mee gewacht. Maar als mensen aan je vragen waarom je het om hebt wat zeg je dan??? Wil niet dat iedereen het nl weet....

Heerlijk zo'n werk, al hoewel ik niet moet klagen he..

Doeidoei

Hoi hoi

Ik heb zelf een heleboel gezondheidssteentjes liggen. Ik heb ze eigenlijk allemaal wel een keer omgehad omdat ik ze gewoon mooi vind. Je kan dus ook bijvoorbeeld een bergkristalletje erbij kopen en die af en toe ook dragen. Dan kan je dus gewoon zeggen dat je het een mooi steentje vond en dat je er meer hebt die je ook wel eens draagt. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat iemand het ziet, want meestal weten mensen absoluut niet van het bestaan van dat soort dingen af.

Enne.........jij mag zeker niet klagen als je in je pauze gewoon kan gaan winkelen!!!!! haha. Nee, voor mij is het straks echt over... moet ik ook wachten tot ik rond vijf uur thuiskom. Is misschien wel beter want ben nu echt zwaar verslaafd.

hee succes!!!

liefs wondernetje

Nou dan spreken we af dat we volgende week idd alleen 's avonds chatten, is voor mij ook beter en maandag is mijn baas er weer.... En haar kantoor is achter mij dus kijkt ze ook zo op mijn computer...

Ja ik heb uur pauze, meestal eerst eten en dan direct naar buiten of in de middag nog ff voor een boodschap, wel fijn idd!

Nou nog ff (tot half 6 altijd) en dan hebben we weer weekend! Hopelijk een goed weekend!

liefs

Ik ben net naar de drogist geweest en heb ze ook maar gekocht. het is tegen vermoeidheid voor mannen en vrouwen trouwens.Via google heb ik het eerst opgezocht en het helpt inderdaad om zwanger te worden...

Ik denk dat ik ze zelf ook maar ga kopen .
Ze zitten bordevol vitamines en dat kan nooit kwaad, toch?

Terug
Bovenaan