Tarwekiemoliecapsules

jamaar wij vrouwen mogen de kindjes dragen.....wat echt een bijzondere ervaring is....en mannen echt niet aan kunnen....hahaha

maar met die ovutest had je helemaal geen streepje of wel een licht streepje....?

groetjes bri

Was ik weer....

Tja, geloof wel een heel licht streepje. Vind het allemaal een beetje moeilijk, doe er vandssg nog maar een wanr volgens die test moest ik woensdag beginnen met testen. Zal   wel zien of het een scht streepje wordt, of dat hete cht al te laat is.

Dankjulliewel voor de hulp!

liefs wondernetje

Hela!

Ik ben 24 jaar... En jij? Zit nu op werk dus houdt het kort, vanavond meer tijd!! Ik ben al 3x naar toilet gelopen vanochtend, steeds als ik iets voel ben ik weer bang.. Heb wel getemperatuurd vanochtend, was 37 graden en andere dagen 37,1 of 37,2 dus opzich niet veel verandering, maar heb al x meer gehad dat ik dan toch ongi werd... Blijf hoop houden...

Tot hoors maar weer!

Liefs

Hoi hoi

Goh, je kan aan mijn vorige mailtje wel zien dat ik net wakker was zeg!! Wat een spelfouten.

Nou goed, ik ben 21 bijna 22. Wat jij zegt over die opgezwollen buik, heb ik dus ook. Ik denk dat mijn NOD pas rond 14 augustus is, maar hij is zo onregelmatig dat het bwvs ook morgen kan zijn. Ik loop dus iedere dag wel een paar keer te denken: zou ik al zwanger zijn? Wanner heb ik nou mijn eisprong? Wanneer moet ik nou in godsnaam ongi worden?

Ik zou willen dat ik er even vrij van kon nemen. Even een korte vakantie ofzo. Maar ja, we willen het heel graag dus wil ik toch een beetje op blijven letten hoe dat nou zit bij mij.

Ik hoop voor je dat al je toiletbezoekjes vergeefs blijken te zijn, en dat je van de week hier meldt dat het gelukt is?? Wanneer wil je gaan testen?

Ik hoor het wel weer van je he??

liefs wondernetje

He Wondernetje!

Tot op heden gaat het nog steeds allemaal goed... Heb ook nog geen vervelende steken in buik gehad wat ik vaak wel heb als ik ongi moet worden...

Jouw gevoel over een vakantie nemen herken ik heel goed, maar goed we willen graag dus aanhouder wint!!! (hoop ik toch!)

Ik laat het je zeker weten wanneer ik meer weet.. hopelijk is het deze x echt raak voor ons beide! Heb jij al vaak gedacht dat het zover was?? Ik nu 3x, maar dat kwam vnl omdat ik misselijk was in de ochtend en overtijd ook was.
Ik durf eigenlijk niet meer te testen omdat het steeds zo'n grote teleurstelling is.. Maar goed ik weet ongeveer wanneer eisprong is geweest (tenminste dat denk ik dan door slijmwaarneming en temperaturen) dus ik probeer nog een weekje te wachten... Zal moeilijk worden, maar is ook beter voor portemonnee!

Heb zo pauze en ga dan eens ff naar de kruidvat omvast een en ander te lezen. En dat maansteentje wat doet dat dan en waar kun je dat halen, had jij toch???

Liefs S

Hoidiehoi

Ja, ik heb een maansteentje om. Als het goed is bevordert hij de vruchtbaarheid en de cyclus en nog meer andere dingen. Dit is echt zo een baat het niet dan schaadt het niet, want hij kan geen kwaad doen, alleen goed of helemaal niks.
Als je wil heb ik er nog wel eentje voor je, die kan ik je misschien wel opsturen.

Ik heb nu denk ik 5 of zes keer echt gedacht dat ik zwanger was, door stemmingswiselingen, en alle andere kwaaltjes die je je maar kan bedenken. Ook door mijn verschrikkelijk onregelmatige cyclus ben ik vaak de draad kwijt geweest.
Maar goed, nu met die ovulatietesten word ik al wat wijzer.

Ik leef erg met je mee met wachten en duim voor je. Hou me op de hoogte, en laat even weten of je dat steentje wil.

Veel liefs wondernetje

nog een vraagje over die tarwekiem olie. Is dat een middeltje voor vrouwen of kan het ook voor mannen werken?

Goede vraag idd of het ook voor onze mannen werkt... ben erg benieuwd!

Wonder... Heel lief van steentje maar dat hoeft niet joh. Ik ga zelf wel eens kijken waar ze het verkopen.. Bij de tuinen of zo..??

Oh dit is echt verslavend.. Moet opletten dat niemand me betrapt, want op werk is het uiteraard een groot geheim!!!

Ben jij vrij of ook op je werk aan het mailen???

Vanavond zit ik wat relaxer (tenminste qua meekijkers dan!!) hopelijk dan nog steeds geen rode duivels gezien!!

doeidoei

Terug
Bovenaan