<p>Hoi iedereen, </p><p>Toch maar even een topic omdat ik wel heel benieuwd ben naar jullie ervaringen. </p><p>Afgelopen oktober zijn wij trotse ouders geworden van een knap ventje.</p><p>Na 42 weken dan eindelijk... hij was 52cm en 3650gram. Vanaf het begin was alles super, slaapt goed en ook al vrij snel hele nacht door. Met eten geen problemen,, maar wel een flinke trek. Borstvoeding in eerste instantie gegeven maar nu over op flesvoeding, omdat ik het niet trok. Hij beweegt lekker veel en is ookal vrij sterk.</p><p>Hij groeit als kool! Hij is nu 4 maanden oud en is 69cm lang en 7.9kg. Hij krijgt 5x 180ml +6 en als we hem minder geven hebben we een hele ongelukkige jongen.</p><p>Volgens het consultatiebureau is hij gewoon aan de grote kant, zowel lengte en gewicht. Hij is ook zeker niet dik, maar een lekkere gezond uitziende baby. Alleen voor zijn leeftijd klopt het zeg maar niet... en af en toe krijgen we toch een opmerking dat het een flinke vent al is, of goh wat geven jullie hem... moet het niet minder... en als we gaan vergelijken met mensen om mij heen met kleintjes is hij inderdaad wel groot...</p><p>Zijn er meer mensen die een vrij grote baby hebben? Is die van mij nou echt zo abnormaal groot...? Begin toch wel wat onzeker te worden na alle opmerkingen.</p>