Hey, geen ervaring nog met doorsturen naar het ziekenhuis. Voor zover ik weet, mag ik gewoon bij de vk blijven zolang ik geen complicaties krijg (suiker, hoge bloeddruk, etc). Ga wel extra groeiecho’s krijgen en moet m’n suiker meerdere keren gaan bijhouden en een keer zo’n suikermeting in het zh doen. Ze raadde wel aan om in het zh te bevallen ivm eventuele complicaties.. nou wilde ik dat zelf ook al.
Vind wel dat er in m’n omgeving veel oorzaak overgewicht krijgt en dat irriteert me meer! Loop bij de dietiste, zodat ik niet teveel ga aankomen tijdens de zwangerschap en die vindt alles wat ik tot nu heb besproken onzin dat dat als oorzaak overgewicht wordt weggezet, omdat het hormonale dingen zijn.. zo heb ik al best veel last van m’n bekken (17 weken), maar dat kan zelfs de slankste mensen overkomen zei ze.
Hoop dat je het een beetje los kan laten.. zie het als een extra controle voor jezelf en je kindje.. als er iets is zit je al op de goede plek en ken je de mensen die er werken al een beetje.. hopelijk verloopt je zwangerschap verder vlekkeloos!