Dag Mama van Manon.
Leuke naam want ik ben ook een mama van een Manon.
Onze Manon was wel veels te klein voor het aantal weken zwangerschap. Manon is geboren met 35,5 weken en woog toen net geen 2 kilo, 1980 gram.
Ze deed het vanaf het begin wel heel goed. Een spugertje maar groeide verder wel steeds. Nu is ze nog steeds geen grote eter en weegt 16 kilo (is 5 jaar).
Haar zusje (Julia) daartegen heeft haar zus met de geboorte dubbel en dwars ingehaald.
Zij werd geboren met 39,4 weken en woog toen al 4220 gram en 56 cm.....
Ze schelen elkaar 17 maanden en de jongste is nu 15 kilo (3,5 jaar).
Hoe gaat het nu met je en moet je nog lang?
Andere vraag als ik zo brutaal mag zijn. Heb je misschien nog een geboortekaartje over van je dochtertje Manon? Ik spaar kaartjes met haar naam en ik heb er al meer dan 1500....
Groetjes Juultje
mannoo2004@hotmail.vom
Leuke naam want ik ben ook een mama van een Manon.
Onze Manon was wel veels te klein voor het aantal weken zwangerschap. Manon is geboren met 35,5 weken en woog toen net geen 2 kilo, 1980 gram.
Ze deed het vanaf het begin wel heel goed. Een spugertje maar groeide verder wel steeds. Nu is ze nog steeds geen grote eter en weegt 16 kilo (is 5 jaar).
Haar zusje (Julia) daartegen heeft haar zus met de geboorte dubbel en dwars ingehaald.
Zij werd geboren met 39,4 weken en woog toen al 4220 gram en 56 cm.....
Ze schelen elkaar 17 maanden en de jongste is nu 15 kilo (3,5 jaar).
Hoe gaat het nu met je en moet je nog lang?
Andere vraag als ik zo brutaal mag zijn. Heb je misschien nog een geboortekaartje over van je dochtertje Manon? Ik spaar kaartjes met haar naam en ik heb er al meer dan 1500....
Groetjes Juultje
mannoo2004@hotmail.vom