Te lang slapen?

Hoi,

heb niets meer toe te voegen aan bovenstaande adviezen. Alleen dat je niet de enige bent (maar dat lees je hierboven ook al. Mijn oudste moest ik met 10 weken na 13 uur slaap wakker maken. Hij kreeg 4 voedingen op een dag. Eigenlijk ook veel te weinig, maar van 5 werden we beiden niet gelukkig, dus dan maar 4...
Helaas begrijpt Wout (12-4) het nog niet helemaal, maar het gaat de goede kant op!
Volg je gevoel en je kindje!!!

liefs Natasja

Het is indd maar een adviesbureau en wat je met die adviezen doet, moet je zelf weten en bekijken. Wat voor jou werkt kun je toepassen en heb je zoiets van dat werkt niet voor ons, dan mooi laten gaan.
Zolang je meisje goed groeit is er niks aan de hand toch??!!!
Quinn krijgt zijn laatste fles tussen 21.00 en 21.30 uur en slaapt dan door tot 's morgens tussen 6.00 en 7.00 uur. Overdag verschilt hoe lang de tijden er tussen zitten. Maar meestal zo'n 3 uur. En quinn krijgt overdag 150 in de fles en de laatste avond fles 180, want 's avonds wil hij vaak wat meer drinken. Hij drinkt dan niet de hele fles leeg. Quinn is nu 8 weekjes oud.
Blijf vooral lekker je gevoel volgen en kijk naar je meisje. Laat je niet in de war brengen door het cb meid. Dat is nergens voor nodig.

Liefs marielle

Laat je niet gek maken hoor. Andries is nu 8 weken en drinkt eigenlijk wat te weinig volgens zijn "leeftijd". Maar zijn groei graag prachtig op alle fronten.
Hij drinkt 's ochtends de eerste fles 150 en dan de rest van de dag 120. Meer wil ie echt niet. Heb het wel eens geprobeerd maar hij zit gewoon vol dan.
Ik had zelf gedacht dat ik afgelopen woensdag daar wel commentaar over zou krijgen (hier ook de eerste prikjes, wooowww heb hem nog nooit zo horen gillen, en uiteindelijk de hele dag met mijn kindje bij mij gezeten die er koorts van had gekregen, zo zielig). Ik dacht ik zeg het maar direct dan hebben we dat gehad: hij hoeft niet veel voeding, ik krijg hem maar niet naar 150cc. Antwoord: ja dat kan jij natuurlijk wel willen, maar hij is de gene die het naar binnen moet werken. Het komt vanzelf.
Ze hebben mij ook niet naar een schema gevraagd.
Groeit je kindje goed, dan moet je lekker je eigen ritme volgen.

Mijn Zoon is vandaag 7 weken en krijgt om 20u de laatst voeding en komt meestal rond half 5 en vandaag zelf rond half 6 joehoeee.....
Maar ik laat hem vanaf 20u gewoon liggen want ik heb ook gemerkt dat als hij om 23u nog fles krijgt hij gewoon om de 4 uur komt dus ik hou t zo en luister niet naar het CB doe lekker mn eigen ding! ;-) Moet je gewoon 'laten liggen die kleine meld zich vanzelf wel weer! zolang ze maar genoeg drinkt op een dag (goede plasluiers en goed groeit) en dat doet ze zo te zien wel dus ga zo lekker door!!

Succes...

Pfff daar komt het cb weer aan met de schema's hoor.
Zo te lezen gaat het hartstikke goed met Elize. Ik zou er echt niets aan veranderen. Olivia krijgt ook de laatste fles om 21.00 uur. Om 23.00 uur wakker maken heeft bij Olivia tot effect dat ze 4 uur later weer komt voor een fles. En nu komt ze tussen 6.00 en 7.00 uur. Ik weet wel wat ik liever heb ;)

dat zijn hun schema's en ideeen.

elk kind is weer anders en als het zo goed gaat, lekker zo laten!

wij hadden dat met de de eerste 2 precies zo gedaan. Die hadden ook rond 21.00 de laatste voeding vanaf dat ze 2 maanden waren. Anders zaten we er de hele nacht mee en zo sliepen ze goed door! Kun je zelf ook lekker op tijd naar bed, heerlijk toch!

Hopen dat dat bij onze derde straks ook zo gaat!
(nu 39wkn en 4dagen zwanger)

Ik lees hier wel mee maar reageer eigenlijk zelden.
Mijn zoontje is van 6 maart (2,5 maand dus).Sinds afgelopen week heeft hij nog maar 4 voedingen van 200 cc. Zijn laatste voeding krijgt hij tussen 19.30 en 20.00. Daarna gaat hij tussen 20.30-21.00 lekker naar bed om vervolgens pas weer om 8.00 s ochtend wakker te worden voor de fles. Voor ons dus ook wel heel erg fijn. Mijn zoontje groeit goed, heeft genoeg poep en plasluiers. Wat willen we dan nog meer.
Op het consultatiebureau bij ons vragen ze ook niet naar een schema.Als de kleine goed groeit en tevreden is dan is het toch prima. De kleintjes geven zelf aan hoeveel ze nodig hebben.

Dank jullie wel voor jullie reacties!
Goed om te horen dat ik dus niet de enige ben!
Ik laat het dus idd gewoon zo, ze is tevreden en groeit goed plus genoeg poep en plasluiers dus ga inderdaad gewoon op ons eiegen gevoel af.
Als ze echt honger krijgt dan zou ze s'nachts wel alles bij elkaar huilen en dat doet ze echt niet ik hoor haar pas om 7uur s'ochtends weer!

Elize heeft wel iets last van haar prikjes gehad, maar lekker veel geknuffelt, dat doet wonderen!

Liefs

Terug
Bovenaan