Te lang slapen?

Pfffff, lekker weer, zon advies. Ik vind zelf dat als je kindje goed groeit, goede plas en poepluiers is, en lekker allert is, je gewoon zo door kan gaan.

wakker maken heeft weinig zin, heb ik ook met Joost gemerkt. Hij drinkt dan amper omdat hij weer heel snel in slaap kachelt. Bovendien krijgt hij bv op verzoek, dus ik neem aan dat hij de schade dan later wel inhaalt. Hij groeit nog steeds gemiddeld 250 gram per week, hij heeft dan 5 a 6 voedingen per dag.

Bryana is nu 12weken en heeft ong hetzelfde ritme
alleen haar laatste fles krijgt ze rond 9uur! en ze slaapt dan tot 7a8uur,ze groeide iets onder het gemiddelde volgens het cb maar niemand is perfect,mijn zoon had toen ook een groeiachterstand en die is nu bijna 2meter!!!haha
hij is 18!
gewoon je gevoel volgen
groetjes

Kas is morgen 13 weken, sinds eergisteren slaapt hij door. Tenminste ik hoop dat hij doorzet ;-)

Hij krijgt overdag 165cc om de 4 uur en komt uit op zo'n 5 voedingen per dag. Zijn laatste fles krijgt hij rond half 10 en slaapt dan tot 7 uur. Vandaag kwam hij uit op een flesje om 8 uur, nu ga ik hem zo toch nog maar een flesje geven. Mocht hij daardoor vannacht toch om 4 uur weer komen (wat echt zijn standaard was) dan weet ik dat ik hem de volgende keer laat liggen ;-)

Ik denk dat je hierin idd het beste je gevoel kan volgen, het cb werkt inprinciepe volgens protocol en aangezien ze dit zo'n beetje elk jaar wijzigen...

Groetjes Anne

Fiene is 8 weken en krijgt bv. ze krijgt haar laatste voeding om 21:00 uur zo'n beetje en soms moeten we haar wakker maken om 7:30. ik vind het prima. die van mij slaapt gewoon graag 's nachts en dat is nou precies wat wij als ouders graag willen toch? hoe eerder hoe beter, ook voor jezelf! en niet ieder kind heeft dezelfde behoefte. die van mij komt op de dag om de 2 uur zo'n beetje, ik voed op verzoek dus dan 'mag' het. ik denk dat ik volgende week ook een preek krijg over het lange slapen maar ik laat ze toch echt lekker liggen hahaha.

Terug
Bovenaan