Te oud!?!?

te oud? nee
je bent zo oud als je jezelf voelt...

kijk ben je nou 50 en je word zwanger voor het eerst vind ik het wel weer anders, dan heb je niet nog uhm laten we het ruim nemen 50 jaar..   maar ach ik ben net 20 en ik kan ook net zo goed over een paar jaar doodgaan..

Ik vind wel dat oudere mama's beter onder controle moeten als jonge mama's, alleen omdat er meer complicaties kunnen zijn/komen

Liefs Pascale

eigenlijk best apart nu ik erover na denk.. mijn ouders zijn allebei 41 en al opa en oma..

volg je gevoel.
ik vind het mogen krijgen van een kindje niet leeftijdsgebonden.
zelf ben ik nu 33 en voor het eerst moeder. in mijn omgeving wordt iedereen laat moeder, allemaal 30 + en sommige ook net in de 40. sommige vinden dat oud... tja je hebt het helaas niet altijd voor het zeggen en ikzelf kreeg pas op mijn 32ste een kinderwens.

ik denk persoonlijk dat kinderen je wel jong houden. en met 40 nog kinderen krijgen dan ben je als het goed is nog fit genoeg om alles mee te kunnen doen.
persoonlijk vind ik vanaf 45 wel een soort grens, maar dat is echter enkel gevoelsmatig.

hoi hoi

ik ben zelf 22 en nu al moeder van 2 kinderen
daarinetegen is mijn man 43 en nu pas vader van 2 kinderen
ik heb er totaal geen moeite mee
ja je moet er geen jaren meer mee wachten
maar ik vind je bent zo oud als je je voelt   en als jij dat wil moet je het doen

groetjes soraya

Terug
Bovenaan