Te veel slapen???

Hoihoi,
Beetje laat... Maar Froukje slaapt soms ook best veel!!! Niet altijd maar soms een paar dagen, misschien dat ze het gewoon even hard nodig heeft of misschien dat ze zich even minder goed voelt ofzo...???? Ze ziet er niet ziek uit, is soms alleen wat hangerig maar daar maak ik me geen zorgen over. Laatst sliep ze van 18.30 tot 10.15, en daarna weer van 12 tot 15u!
Ben ook blij om de andere reacties te lezen zodat ik weet dat ik me inderdaad geen zorgen moet maken (deed ik niet maar ben soms bang dat ik te nonchalant ben, al weet ik eigenlijk wel dat dat niet zo is. Snap je het nog??? Hahaha...)
Groetjes,
Esther.

Hoi Lonneke,

Ik snap precies wat je bedoeld hoor, ik bel ook niet zo snel de huisarts. Ik bel ook alleen als ik me echt zorgen maak en denk dat het echt echt nodig is. En in dit geval, tja als ze verder vrolijk zijn en   goed eten..... Ik moet vanmiddag naar het cb, ik zal het eens navragen.

Groetjes Danielle

haha esther , ik snap hem nog helemaal hoor!! Had ik maar een inimini van jou nochalantigheid..  Ben misschien soms wel snel bezorgt!

En Danielle , ben benieuwd wat ze op het cb zeiden??

Liefs lonneke

Hoi,

volgens het consultatiebuereau geeft een kindje heel goed aan hoeveel slaap het nodig heeft. Als het als het wakker is maar actief is goed eet en goed drinkt hoef je je geen zorgen te maken. De één heeft gewoon meer slaap nodig als de ander.

Groetjes Danielle

Hoi!

Ook Mike heeft soms dagen dat ie enorm veel kan slapen!
Hij gaat meestal tussen 19.00 en 19.30 naar bed en wordt dan tussen 7 en 8 uur wakker. Maar ik heb het al een aantal keer meegemaakt dat ie soms pas om 10.00 uur wakker wordt en dan om 12.00 al weer moe is en dan weer slaapt tot  16.00 uur!!!
Maar hij eet en drinkt goed, speelt lekker met zn speelgoed en heeft  praatjes voor 10!!!

Vandaag ook weer zo'n dag...hij werd om 7 uur wakker en lag er weer om 9 uur in en heeft toen tot 12.30 geslapen en om 15.00 was ie weer moe en heeft ie tot 17.00 uur geslapen. Hij is na Lingo naar bed gegaan, vindt ie zo'n leuk programma hahahahhah  

Hij zal het wel nodig hebben denk ik dan maar!

liefs jen mv mike

Terug
Bovenaan