te vroeg gebroken vliezen

Met exact 18 weken zijn ook mijn vliezen gebroken na een halve uur hevige weeen. Helaas heeft mijn zoontje het niet overleefd. Op de echo zagen ze geen bewegingen meer. Ben ingeleid en moest helaas bevallen van een dood kind. Heel veel sterkte.
 
Hai roos en andere 
Hoe gaat het nu met jullie.  Zit zelf in hetzelfde schuitje alleen pas 14wk. Baby blijft steeds goed doen maat artsen geven aan dat kans dat goed komt heel klein is 
 
Hoi Alle hier.. Ik ben met 14 weken in het ziekenhuis beland. Had slijm verloren, licht bloed verlies, lichte koorts, verhoogde ontstekingswaarde, en pijn in golven. Ze konden niets vinden en uiteindelijk door een chirurg (ze dachten aan een blindedarm ontsteking) naar huis gestuurd.
De volgende ochtend braken mijn vliezen. Veel licht geel vocht verlies, waarvan men bleef zeggen dat t urine was. Maar ik wist zeker dat t dat niet was. Niemand heeft gezegd dat ik plat moest.. Ik ben in mijn eentje naar 't ziekenhuis gereden. Het hartje van mijn zoontje klopte sterk en hij was vrolijk aan 't rond dansen hoor ik ze nog zeggen. Maar zonder vruchtwater zat hij opgesloten zagen ze even later toen ze de niet urine maar vruchtwater roken. Hij vocht dapper door. De volgende dag is hij met behulp van weeopwekkers geboren met een stil hartje. 
Ik zoek nog steeds naar antwoorden die niemand kan geven. Ze hadden het nog nooit meegemaakt in het ziekenhuis.
Hoop dat jullie kindjes 't wel mochten redden.. Liefs kym
 
Hoi! 
Ik ben benieuwd of er lotgenoten zijn die me tips kunnen geven, of ervaring hebben met onderstaande ziekenhuizen.
Met de geslachtsecho, 15wkn, zag mijn verloskundige dat er geen vruchtwater meer is. (13ekn echo zag er heel goed uit) Ben door gestuurd naar t ETZ in Tilburg, daar een uitgebreide echo gehad. Met het kindje en met mij is alles goed tot zover. Daarom denkt de arts dat ik gebroken vliezen heb. Ik heb hier zelf niks van gemerkt en verlies nu ook geen vocht. Hij stuurt me door naar Nijmegen om te zien of hun een ander probleem kunnen vinden of kunnen bevestigen dat ik gebroken vliezen heb. 
Als dat zo is is er niks aan te doen volgens de arts is Tilburg. Rusten, veel drinken, medicatie heeft geen zin volgens hem. Het lot bepaalt. Ik voel me een beetje afgescheept.
Nu wil ik eens in België bij het UZA gaan vragen wat hun behandelplannen kunnen zijn. Vaak zijn ze in België toch een stapje vlugger en verder.
Iemand ervaring mee?
Ondertussen ben ik 16wkn zwanger
Sandra
 
Zelf niet meegemaakt, wel een collega gehad die bij beide zwangerschappen te weinig vruchtwater had, waardoor je de babies zo zag zitten. Veel sterkte en blijf aan de bel trekken als je je zorgen maakt.
 
Terug
Bovenaan