Te vroeg gejuichd :-( waarschijnlijk weer een miskraam....

A

Anoniem

Guest
Na onze dolle blijdschap afgelopen vrijdag, moet ik helaas melden dat ik zondagavond weer begon te vloeien. helder rood bloed, en maandag met klonters erin.
Verlies nog steeds bloed als ik naar het toilet ga. Waarschijnlijk dus weer een miskraam aangezien ik ditzelfde eind nov/begin dec afgelopen jaar ook heb gehad. Volgende week donderdag weer een echolaten maken om te kijken of het idd een miskraam is en of alles dan weg is, of dat er nog een curretage moet volgen.

Het is ons blijkbaar niet gegund om gewoon een kindje te krijgen. Wordt volgende week dan ook doorgestuurd naar gynaecoloog om te zien hoe we nu verder moeten.

groetjes,
Dion

Ohw wat erg Nou ik ga voor je duimen !
heel veel sterkte en probeer er zo min mogelijk aan te denken!!!

Sterkte !!!!!!!

Dion, wat erg voor je!
Na de Paas - babyboom nu toch weer slecht nieuws. Bij Maan is het misschien ook mis. Ik hoop zo voor jullie dat het toch nog meevalt.

In ieder geval veel sterkte.

Liefs.

Ohhh...na die vreugde nu die ellende.... meid..ik wens je echt ALLE sterkte toe!!!!!!

Wat sneu voor je Dion je was zo blij dat je weer zwanger was. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het loos alarm is.

Groetjes Sharine

Ooohhh lieve Dion,

Ik weet wat je voelt. Ook ik heb vandaag de hele dag gevloeid...het werd steeds meer...we zijn onze beeb kwijt....
Nu was het voor mij de eerste en ook de eerste keer mk...
Ik leef heel erg met je mee meis!!!
Ik weet zeker dat het ons echt gegund is....en op een dag komt er echt een sterretje naar   ons toe!
sterkte dikke kus maan xx

Heel veel sterkte toegewenst!!!!

afgelopen vrijdag hadden we allebei goed nieuws, en voor jou is de droom waarschijnlijk over.

Ik voel me verder prima, dus probeer wat positieve energie naar je te sturen.

DIkke kus Randy, vlinderkusje van Ninthe*
5 weken en 4 dagen zwanger

oh, wat jammer!!!

ik wens jullie veel sterkte bij de gynaecoloog en hoop dat het alsnog mag lukken.

gr. Sara

Terug
Bovenaan