Te vroeg gejuichd :-( waarschijnlijk weer een miskraam....

He dames,
Bedankt voor alle lieve reacties. We geven uiteraard niet op en blijven het proberen. Wachten vol spanning donderdag af. Dan wordt er een inwendige echo gemaakt om te kijken hoe de situatie is. Voel zelf geen misselijkheid meer of zo, dus zal idd wel miskraam zijn. Bloeding is donderdagochtend gestopt, dus heeft 3,5 dag geduurd. Maar goed, als het mk was, is het belangrijk  dat dan ook echt alles weg is en we weer schoon een volgende poging kunnen wagen. Wordt in ieder geval doorverwezen naar gynaecoloog, dus ben erg benieuwd wat daar nog gaat gebeuren. Iemand ervaring met zulke situatie?

Nogmaals bedankt voor alle medeleven.

groetjes,
Dion

Lieve Dion!

Ik denk aan je donderdag!
Ik voel ook niks meer....echt helemaal niks, wel wat gevoelig daaronder.
Ik moet woensdag naar de vk en krijg inwendige echo, weet ook niet hoe of wat maar de
M&M ladies hebben het me even uitgelegd en gerustgesteld. We moeten leeg zijn he?...
Hoe gaat het nu met je? Heb nog steeds dat ik me leeg voel hoor...  Verder ga ik maar proberen om het een plekje te geven.
Ik zal het je laten weten woensdag!
Sterkte en een dikke knuffel van maan! xxx

Okee Maan,

We houden mekaar op de hoogte. Zal ook voor  jou duimen woensdag. Heb me wel afgelopen week lekker rustig gehouden. Op advies van de huisarts niet tillen, bukken of zware lichamelijke inspanningen. Vroeg het bed in en in het weekend ook lekker 's middags ff een uurtje de ogen dicht. Daar knapt een mens van op ;-).

Veel sterkte!

groetjes,
Dion

'He Dion!

Ja lekker he? Heb ik ook gedaan....wel wezen werken vandaag maar het was zwaar....ik ben blij dat ik geweest ben, even onder de mensen...vergeten doe ik het niet....afleiding wel erug goed hoor.
We doen lekker rustig aan tot woensdag en donderdag he?
Ik zal meteen een berichtje voor je achterlaten!!!
Rust ze en ik denk aan je!!!
 xxx maan

Lieve Dion en Maantje,

Allereerst heel veel succes en sterkte met de komende periode.

Ook ik heb waarschijnlijk een miskraam gehad, voor de 6 weken.
Ik kan me er makkelijk overheen zetten omdat wij in November een dochtertje
verloren zijn bij bijna 22 weken zwangerschap en ik dat op 1 of andere manier moeilijker vond.

Maar ook dit is een rottijd waar je doorheen moet, en een plaatsje moet kunnen geven.

Toch wil ik jullie graag om raad vragen, als jullie niet willen antwoorden is het ook oke.

Ik begon donderdag-avond heeeeeel licht roze slijm te verliezen, zo ook vrijdag ochtend, ben toen bij de gyn geweest maar de inwendige echo was te vroeg om te zien of er hartactie was ofzo.
Wij moeten 27 april terugkomen dan had ik de eerste echo sowieso al gepland staan.
Nu begon ik vanaf zaterdag helder rood bloed te verliezen bij het afvegen, in het maandverband blijft het weinig, en het is nu alweer bruinig.
Hoe hebben jullie dit ervaren?
Ik heb absoluut geen buikkrampen gehad, en word hier erg onzeker van, ik zie overal staan dat je een ongipijn hebt of erge buikkrampen, heel erg bloed etc.... en dat heb ik niet, alleen de spanning van mijn borsten is eraf.
Nu ben ik bang dat mijn lichaam zichzelf weer niet goed schoonmaakt en ik weer gecurreteerd moet worden net als na de bevalling.

Liefs een onzekere Randy

Terug
Bovenaan