te vroeg getest?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb een vraag: normaal gesproken heb ik een cyclus van 32 dagen. Ik heb één keer een cyclus van 35 dagen gehad, maar dit was het langste. Afgelopen zondag was mijn NOD, als je uitgaat van 32 dagen. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld en heb maandag en vandaag een test gedaan. Allebei negatief.

Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Ik heb totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar heb ik ook geen zwangerschapssymptomen. Wat zijn jullie ervaringen met testen, na hoeveel dagen geeft het positief resultaat?

Groetjes, Emmy

hoi emmy,

t kan indd zijn dat je tevroeg getest heb,jebt dan misschien nog niet genoeg HCG in je lichaam zitten,ik zou morgen nog een testje er tegen aan gooien.
maar als ik t goed begrijp zit je nu dus op dag 36?

gr.droppy

en owja ik ben ook wel eens zo'n onzekere muts wat dat aan gaat maar je hoeft niet perse een zwangerschaps kwaal te hebben hoor.

hoi,

ja ik weet dat je niet persé kwaaltjes hoeft te hebben, ik heb al 1 dochtertje en bij haar had ik ook pas na 8 weken ergens last van. Maar ja, je wordt er wel onzeker van. Ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht met testen, voor de zekerheid. Ik zit nu inderdaad op dag 36.

oke,

en heb je altijd zo'n lange cyclus gehad?
ja voor mij is het lang want mijn cyclus is nooit langer dan 28 dagen.

maar ik hoop voor je op goed nieuws.

sinds ik ben gestopt met de pil (juni) heb ik altijd zo'n cyclus gehad. En zo lang ik me kan herinneren was mijn cyclus lang (behalve met de pil natuurlijk).

Ik hoop ook dat ik zwanger ben, we zullen het moeten afwachten...

Ha Emmy,

Ik zit een beetje in het zelfde schuitje als jij!
Dacht dat mijn nog dinsdag was en kon niet meer wachten en heb getest, negatief.
nu nog steeds geen ongesteldheid en heb ook niet het idee dat hij eraan gaat komen, maar heb ook geen zwangerschapskwaaltjes.
Ooh zo zenuwslopend is dat zeg!
Ik wacht tot zondag en als er dan nog niks is test ik pas weer ( zeg ik dapper! eerst maar eens volhouden!)
Nou hoop dat het bij jou toch een zwangerschap blijkt te zijn en bij mij natuurlijk ook!
Zit nu in ronde 5 bij mijn zoon van 2 bijna 2 jaar was ik zwanger in ronde 2

Groetjes Mirjam

Ooooh, wat spannend hè? Ik zit ook in hetzelfde schuitje!! Ik ben ook al 4 dagen overtijd, en heb negatief getest...

SUCCES!!!

Terug
Bovenaan