Hoi Linda, als dat waar is wat jouw buurmeisje zegt over Clear Blue testen dan snap ik alles opeens veeeel meer...Ik had in september vorig jaar een miskraam, was 2 weken overtijd, gevoelige borsten, onwijs moe, misselijk (heb al 3 meisjes, dus herkende duidelijk een zwangerschap) maar steeds maar negatieve testen.Op een gegeven moment deed ik bijna elke dag wel een test.(Duuuur!) Alleen maar Clear Blue testen.
Mijn huisarts begon zelfs te twijfelen...totdat ik dus een miskraam kreeg...ik verloor letterlijk het vruchtzakje....Nou, dan weet je het dus zeker.Het was niet m'n 1e miskraam (3e) en bij de vorige verloor ik het vruchtzakje ook in 1 keer, dus uit ervaring kon ik zelf zeggen; ik was zwanger.Maar nogmaals...geen enkele test positief gehad dus.De miskraam kwam al na 6 weken, dus nog heel pril.Nu vraag ik me dus af...misschien weinig hcg hormoon mijn urine misschien en/of een Clear Blue test die niet zo snel is in hcg op te sporen...
Hoe kan je lichaam (en zo'n test!) je zo voor de gek houden he...of je nog niet onzeker genoeg bent op zo'n moment...
Groetjes Roos.