te vroeg getest?

o, fijn om te weten dat er nog meer mensen in hetzelfde schuitje zitten...

Van mijn dochtertje (nu bijna 2) was ik in de eerste ronde meteen zwanger. Nu zijn we vanaf juni bezig, dus nu ronde 8 denk ik.

Ja, spannend, het kan nog alle kanten op. Ik duim voor ons!

Hoi dames,

Ik zat tot dinsdag ook bij jullie in het zelfde schuitje. Ik heb normaal ook een cyclus van 32 maar zat al op dag 37. En teste ook steeds negatief. Toen hoorde ik van mijn buurmeisje dat de testen van clear blue pas laat het HCG hormoon registreren. Dus ik heb nog een test gedaan van het merk promed. En die testte positief. En toen was ik bijna een week overtijd. Dus er is nog hoop. En ik had idd ook het gevoel dat ik niet ongi ging worden maar had ook geen kwaaltjes. Dus ik duim voor jullie!

Liefs Linda

Hoi Linda, als dat waar is wat jouw buurmeisje zegt over Clear Blue testen dan snap ik alles opeens veeeel meer...Ik had in september vorig jaar een miskraam, was 2 weken overtijd, gevoelige borsten, onwijs moe, misselijk (heb al 3 meisjes, dus herkende duidelijk een zwangerschap) maar steeds maar negatieve testen.Op een gegeven moment deed ik bijna elke dag wel een test.(Duuuur!) Alleen maar Clear Blue testen.
Mijn huisarts begon zelfs te twijfelen...totdat ik dus een miskraam kreeg...ik verloor letterlijk het vruchtzakje....Nou, dan weet je het dus zeker.Het was niet m'n 1e miskraam (3e) en bij de vorige verloor ik het vruchtzakje ook in 1 keer, dus uit ervaring kon ik zelf zeggen; ik was zwanger.Maar nogmaals...geen enkele test positief gehad dus.De miskraam kwam al na 6 weken, dus nog heel pril.Nu vraag ik me dus af...misschien weinig hcg hormoon mijn urine misschien en/of een Clear Blue test die niet zo snel is in hcg op te sporen...
Hoe kan je lichaam (en zo'n test!)  je zo voor de gek houden he...of je nog niet onzeker genoeg bent op zo'n moment...
Groetjes Roos.

hallo dames,

Vanmorgen weer getest en weer negatief...
Heb ook gelijk hoofdpijn gekregen, dus waarschijnlijk komt mijn ongesteldheid er aan.
Zit nu echt even in een dipje hoor! Iedereen om me heen is ineens in 1 keer ( zoals ze het zo blij erbij vertellen) zwanger.
zucht, op naar de volgende ronde dan maar...
Groetjes Mirjam

Ik heb vandaag getest met clear blue. En deze was duidelijk positief!!
Ik had gisteren mijn NOD maar bij mij zit tussen de eisprong en menstruatie maar 10 dagen, dus ik was er vanuit gegaan dat het negatief zou zijn omdat er geen normale 14 dagen tussen zit en ik had jullie verhalen al gelezen.
Dus het is niet altijd zo dat de CB altijd laat positief aan geeft.

Het kan zijn dat je cyclus ineens veranderd, dat heb ik ook 2 x gehad, echt super irritant!!

Hallo meiden,

Hier nog steeds niet ongesteld. Ik ben nu een week overtijd en heb net weer negatief getest. Ik sprak vanmorgen iemand die pas na 8 weken overtijd positief testte. Dat wordt nog leuk... Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden, maar ik voel me ook zeker niet zwanger. Misschien sla ik een menstruatie over???

Weet je misschien wanneer je ongeveer je eisprong hebt gehad?
Ik had altijd een cyclus van 30 dagen en ineens van 40 dagen! Het bleek (was toevallig begonnen met tempen) dat ik op dag 30 pas mijn ei heb gehad. Uiteraard in die periode geen sex gehad. Maar toen kon ik wel rekenen wanneer mijn ongi zou komen.

Dit is welliswaar een verouderde forum aan de data te zien, maar ik kan het proberen. Ik zit vandaag op mijn 26e dag. Afgelopen maanden had ik een cyslus van 27 en zelfs een van 30 dagen. Van de week 2x negatief getest maar wellicht te vroeg? Heb nu het gevoel ongesteld te moeten worden. Krampen en pijntjes onderin, richting blaas. Verder veel hoofdpijn maar ook ontzettend moe en wat krampen (onverklaarbaar gevoel) in de borsten. Zou ik dus volgende week alsnog positief kunnen testen? Ik heb overigens kruitvat eigen merk gebruikt. 

Terug
Bovenaan