te vroeg getest?

Hoihoi  wanneer is je nod ?
Mijn nod was 21 januari.  Ik heb 17 januari een test gedaan negatief.
Dus ik gaf de moed ook op  toen  op 22 januari nog een test gedaan en een dikkere streep positief  kon haast niet
Een meisje die ik via dit forum ken testen pas  9 dagen naar haar nod positief derest allemaal negatief.  De een maakt nu eenmaal  meer of eerder  hcg hormoon aan als de ander
Ik had ook echt het gevoel dat ik ongesteld  ging worden dezelfde buikpijn enz
Maar merkte wel aan de donkere aderen op mijn borsten dat het toch weleens raak kon zijn. Oook had en heb ik vreetbuien en alleen maar honger honger honger

Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik ben de 1e begonnen met mijn cyclus en variërend van dag 27 tm 30 dus ongesteld. Vandaag is 27 dus dinsdag pas die 30. Afgelopen woensdag had ik al getest dus ik hoop dat dit te vroeg was... 
kan ik dus als ik niet ongesteld wordt vanaf woe a donderdag het beste testen? 

Hetzelfde hier.... korte cyclus en nu al 4 dagen nod. Tot nu toe alles negatief. Ik ga proberen te wachten tot vrijdag om weer een test te doen. De reacties hier geven me hoop!
Wel symptomen van ongesteldheid maar zet niet door. Ook ben ik sneller duizelig en misselijk. Dit had ik niet bij vorige menstruaties...

Hoi, lang verhaal sorry!
Ik zit ook even met mij zelf in de knoei, in september een miskraam gehad en ben gecurreteerd. Mijn cyclus telde altijd 28 dagen, ik kon de klok erop gelijk zetten wanneer mn ei of menstruatie zou komen.
Na mijn curretage heb ik ik 1 normale cyclus gehad en daarna 35 of 38 dagen. Ik ben een beetje geobsedeerd geweest door ovulatietesten, waar ik vorige maand een diepvroeszak vol had heb ik.deze maand maar 4 gebruikt. op dag 14 na mijn 1e dag van menstruatie voelde ik dat ik behoorlijk vochtig was en heb ik een testje gedaan. Deze was positief. De dag ervoor en erna seks gehad. Vervolgens veel wit verlies gehad. En een schimmel infectie ( nog nooit eerder gehad ) hiervoor behandeld. Alles weer zoals het hoort. Hierna echt nul afscheiding gehad. Afgelopen woensdag zou wanneer ik een gewone cyclus heb mijn nod zijn geweest. Dag ervoor en op de dag zelf pijnlijke boven benen en buikpijn. En iets wat gevoelige borsten. 5 dagen voor mogelijke nod pijnlijke steken in mn buik/zij. Maar deze dag staat gelijk als mogelijke dag van eisprong bij mijn langste cyclus. Ik snap er niets van. Dit kan niet mn ei zijn geweest aangezien ik al positief had getest op dag 14 vanaf 1e dag van menstruatie. Dag van mogelijke nod en vandaag een test gedaan beide negatief. Wel weer witte normale afscheiding overigens. Kan het zijn dat ik te vrowg heb getest of toch gok op de verkeerde cyclus ? 

Terug
Bovenaan