Teleurgesteld en bang!

Kan me je frustratie goed voorstellen hoor. En zeker als je hier op het forum rond kijkt. Wij zijn zelf meer dan 1,5 jaar bezig en ik vond het in het begin ook heel moeilijk. (later trouwens ook maar dat blijft) Ik hoop in ieder geval dat je snel zwanger raakt en er niet meer over hoeft te piekeren.

@victory. Je vindt het zelf toch ook fijn als je even je beklag kan doen hier? Zie heel vaak van jou ook vragen en twijfels verschijnen. Daar is het forum toch voor. En als je voor een kindje wil gaan, ben je er gewoon heel veel mee bezig. dat weet je zelf ook.

Groetjes Supertje

Hoi Bloempje27,

Ik herken je gevoelens en frustraties heel erg. Ook ik heb vanaf het weekend hard gehuild. Wij zijn inmiddels al in ronde 11 beland voor een 2e kindje en het wil ook nog steeds niet lukken. Ik ben ook eigenlijk vanaf dag 1 al zenuwachtig. Nu had ik het de laatste tijd redelijk naast me neer kunnen leggen maar het blijft toch elke keer een teleurstelling.
Ook bij mij zijn er nu twijfels of het wel lukt. Maar aan de andere kant loopt het bewijs thuis rond een prachtige meid van 2 jaar inmiddels dus het kan toch!
Ik hoop dat jij daar ook houvast uit kan halen en dat je het de komende periode wat meer van je af kan zetten. Hoe oud is jullie 1e kindje nu?

Succes en ik hoop op snel goed nieuws voor ons allemaal.

Groetjes Silli

Bedankt meiden!

Loïs is nu anderhalf jaar oud! Ik wilde een halfjaar geleden al voor een tweede gaan maar mijn man wilde nog graag even wachten. Vandaar dat ik nu echt sta te springen.

Ik snap je Victory... wij hebben vrienden die er 3 jaar op moesten wachten.. tja... dn voel ik me zo'n pieper. En ik heb al een kleine dus de kans is groot dat het heus wel weer lukt. Ik wens je veel sterkte want het doet heel veel pijn als je verlangen niet uitkomt... ik snap ook jou reactie heel goed.

Ik pieker me naar over alles wat er zou kunnen gebeuren, maar dat is voor mij eigenlijk not done. We zijn net gestart. Dus als we een jaar verder zouden zijn... tja... dan mag ik er wel wat van gaan denken. Als ik over een paar maanden wel zwanger ben, dan denk ik weer van: "Waarom heb je zoveel energie verspilt aan iets wat zo zinloos is!" Ik weet precies hoe het zit en afleiding is een goede raad... maar dat neemt niet weg dat het elke dag wel een paar in mijn gedachten komt en zeker als ik zwangeren zie, dan wordt het verlangen zo sterk!

xx

ik heb ook wel is de gevoelens kan ik nog wel zwanger worden we hebben een prachtige zoon van 3 1/2
sinds januarie gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger als ik dan regelmatig ongi werd is het al wat beter weet je waar je aqan toe bent maar mijn laatste ongi is 4 maart geweest en dat was na 45 dagen nu alleen in juni 2 keer sochtend bloedverlies eerst de ene week en toen de andere week dat maakt je ook erg onzeker
de testen zijn nog steeds negatief
succes allemaal

Sorry voor mijn bericht. Ik begin hier een beetje gek te worden. In augustus ga ik naar de gynaeceloog, maar ik hoop gewoon ontzettend dat het daarvoor wel lukt. Ik ben nu druk bezig met temperaturen en heb afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad en daarna nog geen hoge temperatuur. Ik maak me gewoon zorgen om mijn eigen lichaam. Ik wens jullie echt het allerbeste en hoop dat jullie snel zwanger zijn!

Liefs Vic

Hey meis,

Erg herkenbaar, je wilt zo graag zo'n wondertje vasthouden en opvoeden. In je hoofd zie je alles al voor je, maar je lichaam werkt gewoon niet mee.
Ook wij zijn nu 1 jaar bezig. Met een zeer regelmatige cyclus van 29 dagen, onderzoeken gehad en niets gevonden. Zo frusterend!
Ik heb m'n momenten dat ik er even helemaal doorheen zit (vandaag is het toevallig zo'n dag), schrijf lekker van me af op dit forum en ga weer door.
Probeer te blijven genieten van elkaar, jullie wondertje komt...Let maar op.

Heel veel succes

Liefs Star

ik denk dat iedereen deze gevoelens wel herkent. wij zijn nu sinds januari bezig en vorige maand heb ik een miskraam gehad, nu wil ik zoooo graag weer zwanger worden, dat je wel eens een moment van wanhoop hebt, gelukkig weten wij dan wel dat het wel kan, omdat ik nu al wel 1 keer zwanger was. ik wens iedereen erg veel geluk en we houden gewoon met elkaar moed, want voor iedereen die het graag wil is het frustrerend als het weer niet gelukt is, ongeacht hoe lang je bezig bent.

liefs, Kaatje

Victory je hoeft geen sorry te zeggen.
Iedereen die echt al wat langer bezig is snapt wat je bedoeld.
Tuurlijk kan je je ook al zorgen gaan maken als je pas 6 maanden (of nog veel korter) bezig bent, maar dat is echt heel anders als je al 2 jaar bezig bent en dat beseffen de mensen niet die pas kort bezig zijn.

Tuurlijk is het fijn om even je frustraties eruit te gooien, maar mensen hebben niet door hoe het overkomt op mensen die echt lang bezig zijn.

Bloempje niet denken dat er iets mis is, gewoon vol goede moed de volgende ronde in. Ga gewoon uit van 1 jaar, hoogstwaarschijnlijk valt het dan mee. Je hebt tenslotte al een kind dus je lichaam kan het.

Terug
Bovenaan